Dog blev ikke jeg ønsket velkommen, MEN jeg er for stedig til å gå ned pga det 
Du har selvfølgelig ret, når du skriver det, Yngvild, jeg synes bare, vi havde en gang ping-pong ordveksling, lige da du blev meldt ind, og jeg synes, at jeg inviterede dig på kikketur her, men jeg husker nok forkert. Jeg prøver på at ønske alle velkomne, når de skriver deres første indlæg, men hvis jeg kan se, at de er blevet medlem f.eks. året før, gør jeg ikke, for det virker lidt malplaceret så.
Jeg bliver IKKE orienteret, når der kommer nye medlemmer (det gør jeg så nu, da jeg har overtaget nogle ansvarsområder omkring nye medlemmer), men lægger selv mærke til det, så hvis vedkommende ikke skriver noget, som antyder at h*n er nyt medlem, kan det jo være svært at gætte.
Men ellers bliver jeg ked af sådan en tråd her, og faktisk også lidt ærgerlig, for når der kommer sådan nogle opfattelser uden afsender, kan man jo ikke rigtig forholde sig til dem

Det her forum består af en stor flok venlige og hjælpsomme medlemmer, og også nogle moderatorer og administratorer, som faktisk bruger ret meget frivillig fritid på at være her.
Som regel får man ret hurtigt svar, når man spørger om noget, og det synes jeg faktisk er flot, for det er gratis at være her.
Havde det nu været et sted, hvor man betalte et medlemskab, og blev lovet svar af et panel af eksperter, var det noget andet.
Endelig er vi jo mennesker, der som sagt bruger vores fritid her, og nogle gange arter livet sig sådan, at man har mindre overskud, og måske derfor ikke lige orker at svare.
MEN jeg synes ærlig talt, at der bliver svaret igen og igen, det er endda ofte de samme spørgsmål, der bliver besvaret igen og igen, og altid i en venlig og sober tone, det er uhyre sjældent (heldigvis), at tonen er knap så pæn.
Jeg så selv først denne tråd her til morgen, hvor der altså var skrevet fire sider med indlæg, som jeg (som jeg plejer) har læst.
Endelig vil jeg da gerne have definitionen på "en af de store".
Og så er jeg FULDSTÆNDIG uenig i, at der bliver gjort forskel på folk, jeg ved i hvert fald dybt i mit hjerte, at jeg svarer alle lige venligt, også selv om der måske er nogle medlemmer, jeg ikke sympatiserer specielt meget med.
Men Yngvild, jeg vil opfordre din(e) ven(ner), som er utilfreds(e) her til at skrive til mig, gerne i en PM, så vi kan få sat ord og eksempler på de steder, hvor de føler sig dårligt behandlet.

Disse smilies kan indsættes efter behag, hvis nogen skulle synes jeg er for skrap i tonen.