Ja, TAK, hun er smuk, og hun har et guddommeligt temperament, sød, mild og afbalanceret. Da vi i sin tid hentede hende i Stubbekøbing, sad hun og puttede på mit skød hele vejen hjem, og sagde ikke en lyd bortset fra nogle små forsigtige miv et par gange. Ingen af mine andre katte (bortset fra Gaia) har kunnet køre i bil, uden at synge serenader i vilden sky om kidnapning og det der er værre.
Killingestatus til morgen er, at den ene killing nu vejer svimlende 117 g, og det er jo lige efter bogen, mens den anden stadig halter efter, den har kun taget 3 g på siden i går morges, nu håber jeg altså snart den kommer ud af starthullerne. Den der har tage mest på har IKKE fået tilskud i går, det har den lille.
Nike har fået en enkelt sprøjte i går morges, men jeg tror ikke hun har brug for flere nu.
Jeg trøster mig selv med, at hvis nu en person f.eks. vejer 70 kg og tager samme procentvise vægt på ville det svare til 2,1 kg, og det er jo egentligt ret meget, jeg ville i hvert fald nødig tage på i den vægtklasse selv.