Tak for gode tanker og trøst.
Hæhæ, Lotte, jeg brugte min egen mund til at suge, synes ikke det var specielt ækelt, og bestemt effektivt og skånsomt for de små critter

Status er, at Nike i går bestemte, at nu skulle vi alle sammen bo som en stor lykkelig familie i min seng (undtagen stakkels Safir, der er lukket ud helt alene).
Da hun for tredie gang slæbte killingerne op i min seng opgav jeg, og vi har sovet sammen i nat. Dvs. ikke særlig meget søvn, for jeg har hjulpet med amningen et utal af gange hele natten. De er jo små og har tabt en del af deres kampvægt, i går morges var de nede på 95 og 96 g, derfor gav jeg dem lidt tilskud, og det var sådan jeg fik mistanke om ganespalten. Så var vi jo hos dyrlægen, for at få lidt hjælp til amningen, og jeg fik bekræftet min mistanke. Dyrlægen lagde nogle små væskedepoter, og i går eftermiddags fik Nike endnu en sprøjte og endelig kom der gang i sutteriet med resultat. På det tidspunkt var de små næsten også ved at opgive, at der nogensinde kunne komme noget ud af deres anstrengelser. Hele natten har jeg hjulpet dem med at få fat, men her til morgen har jeg faktisk sovet fra 3.30 og til 5.15, det var godt nok dejligt. Da jeg gik fra soveværelset op for at være lidt sammen med Safir, så han ikke bliver helt skør, lå de fint og suttede.
Jeg skal have dem vejet om lidt, og de får nok også lige lidt ekstra tilskud. Det er jo en balance, de skal helst vokse og blive stærke, men de skal jo også sutte godt, så mælkeproduktionen fortsætter, og så Nike kan komme af med al den mælk.
Jeg skriver igen, når jeg har vejet.
Den ene af de små hørte jeg spinde her til morgen