Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Nybegynder spørgsmål  (Læst 16067 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Pjaltenborg

• Passiv bruger
Sv: Nybegynder spørgsmål
« Svar #15 Dato: 13 Januar , 2011, 19:04 »
Her er sommeren halvstore ællinger .... gården var ikk helt færdig den gang
Med venlig hilsen Søs

Offline wande54

• Passiv bruger
    • Steen privat
« Svar #16 Dato: 18 Januar , 2011, 11:34 »
Det er bygget efter hvad jeg nu havde/kunne skaffe så det er egentlig ikke bygget efter noget bestemt mål. Men jeg skal gerne måle det op. Der er tag på huset, jo.

Okey - jeg udtrykte mig forkert. Det er mere dimensionerne på træet jeg kunne lide at vide lidt om. Det skal jo ikke være kampvogn-sikkert, men heller ikke brase sammen i blæst og med sne på taget.
1.1 Guld/sortbåndede og 0.1 hvid Wyandot dværge.
1.0 Cocker Spaniel, 0.1 Golden Retriever, 0,1 Norsk skovkat, samt parakitter, dværgvagtler og zebrafinker, akvarier.

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #17 Dato: 18 Januar , 2011, 17:45 »
De 4 lodrette stolper under taget er 100*100 mm. Sandsynligvis kunne 75*75 godt gøre det, men nu havde jeg de 100*100 hjemme. Ovenpå ligger igen en 100*100mm bjælke.

Mellem de 2 vandrette bjælker er der 3 stk 45*100 mm reglar, og ovenpå dem er der almindelige lægter, som trapez-pladerne sidder fast på. Et billede lige inden trapez-pladerne kom på.

Det står nogenlunde i læ, så det er ikke udsat for de voldsomme vindbelastninger og det har da stået stabilt i 2 vintre med masser af sne.
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline bullstar

• Passiv bruger
  • En rigtig hønsefreak
    • www.englefund.dk
« Svar #18 Dato: 19 Januar , 2011, 00:08 »
Hej :D og velkommen til vores "og dit" dejlige forum /o For lige at blande mig (selvom jeg ikke har ænder) Har du tænkt på en anden anderace???

Jeg er fuldstændig forelsket i ROUN ÆNDER... de er smukke, venlige, dejlig store og skulle efter sigende smage pragtfuldt?

Ja hvis jeg skulle have ænder så blev det helt sikkert dem /o
« Senest Redigeret: 19 Januar , 2011, 00:09 Fra bullstar »
Lærke Lorentzen
Ejer af Orpington i stor....
Opdrætter teddy kaniner og engelske undulater...

Se min hjemmeside:)