Fair nok!
Her er fjernsynet MIT når der er Tour de France - en STOR sommertradition, hvor fjernsynet (eller computeren) flyttes på terassen hvor jeg ligger og feder den i solen og "hører" Tour i fjerneren... Måske det er et levn fra min fortid som bymenneske... 
Åh Morten, jeg tror lige at du helt uforvarende fik svaret på et spørgsmål, som gennem længere tid har plaget mig

Hvad brugte vi tiden på, da vi boede i København

For vi havde altså hverken høns, hunde eller køkkenhave... Men svaret er da - sport på TV! For de har da ikke kørt en meter i Touren uden jeg har set det, sommeren
var synet af smukke franske landskaber og lyden af Jørgen Leth som messede om ostedistrikter, vine og domkirker

For slet ikke at snakke om at se enhver fodboldkamp i enhver slutrunde (nu husker jeg pludselig at jeg hadede sommeren i de ulige år, der er jo ingen slutrunder.) Og al den tid jeg har brugt på at sætte hold i noget Champions League manager-halløj, uh - man kunne jo stillingen til fingerspidserne i alle puljerne, de indbyrdes resultater osv. Eller tage bussen hele vejen til Aalborg for at se FCK spille uafgjort

Det var jo det, som jeg brugte min tid på...
Hæhæ - i dag prioriterer jeg vist min tid noget anderledes

Så nu vil jeg sætte mig foran brændeovnen og læse lidt i min bog om
Landbokvinden. Skal fjernsynet tændes så bliver det for at se et afsnit eller to af
The Victorian Kitchen Garden 
(og undskyld for den totale afsporing af tråden...)