0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Altså nu har jeg igen brugt tre timer på at sidde og læse herinde... Har ellers lige lagt facebook lidt på hylden, fordi det "stjal" min tid !!!Dianogse: Hønsefeber !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! = Ja der er ingen tvivl Behandlig: = Flere høns Prognoes: Ingen =
Åh tak skal I have, fik mig lige et par gode grin på jeres indlæg og mener helt klart at behandlingen må være FLERE HØNS !!!!I dag ville kyllingerne helt hen til mine træsko at pikke efter guf og de tog mig alle i nøje øjesyn, så nu er jeg da blevet set an idag Kan jo bare slet ikke vente til de bliver store og runde og buttede som MIG
Det gode ved hønsefeber er at det sænker blodtrykket og stress-niveauet. Man har ikke brug for så mange lykkepiller, man får sundere æg og kød, man skal op hver morgen og tjekke og lukke ud. Man får gode venner både med og uden fjer.Man bli'r et gladere menneske.Så heldigvis er der ingen kur
Så så Tanja, det kan jo gå helt galt med det grineri For i øvrigt sikker fine orpinger du har
Altså nu har jeg igen brugt tre timer på at sidde og læse herinde... Har ellers lige lagt facebook lidt på hylden, fordi det "stjal" min tid !!!Dianogse: Hønsefeber !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Behandlig: Prognoes: Ingen