I morgen, eller måske bliver det allerede i aften, skal jeg indsende den ph.d.-afhandling jeg efterhånden har knoklet med i mange år

Jeg glæder mig helt usigeligt meget til at få den ud af verden og til igen at have aftener og weekender FRI. Min mand har været i eksil i Frankrig med vores to børn i 3 uger, så jeg har kunnet "knokle igennem" og jeg savner dem rigtig meget. Derfor fejrer jeg afleveringen i morgen med at sætte mig på en flyver til München, hvor vi skal være sammen med min bror og hans familie i et par dage, inden vi igen kører hjem på tirsdag eftermiddag.
Selvom jeg har haft rigtig rigtig travlt det sidste stykke tid, så er tiden til hønsene blevet prioriteret højt. Hønseambitionerne er i år gået helt i selvsving og jeg har da også fået flere drilske kommentarer om jeg i stedet var ved at skrive en ph.d. i kråsehygiejne

Måske var ph.d'en også blevet færdig en måned tidligere, hvis jeg ikke også havde haft hønsene at tage mig af. Men DFF, hønsegårdstilbygning, kyllinger osv. har været den rene mentalhygiejne for mig, i perioder hvor der er gået lidt for meget højpandet forskerruskumsnusk i det hele

Udover, at jeg lige havde brug for at dele med nogen, at jeg snart er en fri kvinde

så vil jeg også gerne sige tak til alle på forum, fordi I helt uden at vide det, har været med til at forsøde min tilværelse det sidste halve år og gøre forum til et sted, der bare gentagne gange har reddet mit humør