Tak for alle svarene. Jeg vil rigtig gerne have dem under den skruk, det er bare så meget nemmere og hun får lidt ud af indsatsen.
Projektet har dog taget en uventet drejning, da jeg har 5 døde kyllinger liggende i maskinen og jeg ved ikke hvad der er gået galt

3 af dem døde i ægget, to af dem efter klækning. Luftlommerne har været fine og har været tjekket nøje undervejs, da jeg for første gang prøvede at tørruge indtil dag 18. Det eneste ikke-optimale jeg kan komme på, er at temperaturen har været 37,4 og ikke 37,8 siden igår aftes, men det kan vel for filan ikke være årsagen til at de er døde

eller hvad... (Min rugemaskine er utrolig svær at indstille efter påfyldning af vand, derfor dette temperaturfald det seneste døgn. Jeg havde simpelthen ikke opdaget at temperaturen var faldet...

)
Nå, det positive (og man skal vel fokusere på det positive) er dog, at 3 lever. De er ikke kommet under skrukken endnu da den ene er lidt svag, så den får en chance for at rette sig det næste døgn. Men imorgen aften kommer de under skrukken og så må der bare krydses fingre