Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Verdens første Interactive Museum of Modern Chics Art er åbnet  (Læst 578 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lone Nielsen

• Passiv bruger
Min ynglingshønse- og madblogger har oprettet et supermoderne og hårdt tiltrængt hønsemuseum. Se det på:

http://lonelandmand.wordpress.com/2010/08/04/interactive-museum-of-modern-chics-art/

hvor I ser optakten og guides videre til museet.

Det er også her, I finder masser af relevante og vedkommende opråb fra søstrene i høsegården.

hilsen Lone
0,0 egne høns - 1,5 blandede høns lånes hos naboen, 1,2 huskatte, 0,1 hund af meget blandet race, 0,1 islænder (hest)

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
Sv: Verdens første Interactive Museum of Modern Chics Art er åbnet
« Svar #1 Dato: 04 August , 2010, 20:54 »
Hehe, jeg sad også lige og tænkte på tidligere, om jeg skulle oprette en tråd :D :D

Offline Lone Nielsen

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 04 August , 2010, 21:09 »
Kunne slet ikke lade være. Dagligt glæder jeg mig til at læse hendes indlæg. Og gode oplevelser har man jo lyst til at dele med andre! Den årlige medarbejdersamtale med søstrene i hønsegården blev fluks mailet videre til min chef - til inspiration forstås...
hilsen Lone
0,0 egne høns - 1,5 blandede høns lånes hos naboen, 1,2 huskatte, 0,1 hund af meget blandet race, 0,1 islænder (hest)

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #3 Dato: 04 August , 2010, 21:50 »
Hønsekunst, eller på original sprog 鸡艺术
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi