Fantastisk!
Har flere gange tænkt over hvad du ville ende med at satse på
Skal du udstille både maraner og silker?
Små slag, som vi siger her i det nordjyske!
Jeg har helt sikker ingen maraner pt, der kan leve op til standarden (jo måske hanen, men jeg er lidt usikker) Og hvad og hvor mange, der kommer ud af rugeæggene fra Tyskland, som har været smidt rundt med af både det tyske og det danske postvæsen er tvivlsomt. Men jeg venter og ser.
Silkerne vil jeg prøve at får udstillingsegnede kyllinger fra. Men om det lykkes, og om jeg er dygtig nok til alt det, man skal være dygtig til, ved jeg heller ikke endnu. Men jeg ved, at jeg kan få hjælp både hos Tommy, Maiken, silkeklubben og Vendsyssel fjerkræklub.
Jeg har faktisk en lille drøm om at udstille en lille trio på Hjørring dyrskue næste år (sammen med mit barnebarn Tobias på 7 år. Så vil vi være tilstede og meget stolte, når folk kommer og kigger)
Så det bliver et rigtigt spændende 2011

Johanne: Det er vildtfarvede dværgsilker (den smukkeste variant, der findes (altså efter min smag

))
Jeg har så sent som idag lavet et prøvebillede i mit hovede, hvor italiener-hanefar blev aflivet på huggeblokken, plukket og grydetilberedt, men den går altså simpelhen ikke! Han er for ung, flot, god, ansvarlig, rolig og beskyttende!
Så det kan godt være jeg ta'r imod dit fine tilbud. tak for det, Johanne!