Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Hvilken gratis hjemmeside bruger I?  (Læst 2236 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Hvilken gratis hjemmeside bruger I?
« Svar #15 Dato: 06 Juli , 2010, 16:28 »
Majbritts hjemmeside ER megaflot, med mange rigtig gode billeder af rigtig mange smukke dyr og deres hestestald pyhaaaa den er bare super.......  /o /o
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #16 Dato: 06 Juli , 2010, 16:34 »
Du kan jo evt starte på http://wordpress.com/ og se. Den er gratis, wordpress er også et cms-system og kan køre hos din egen udbyder. Den kan laves med statiske sider, så den fungerer som en hjemmeside, (det kan jeg dog ikke huske om den kan på wordpress.com siden)
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
« Svar #17 Dato: 06 Juli , 2010, 17:05 »
Majbritt - tak - jeg må se om jeg kan finde ud af det, som regel går det jo, når først man er i gang, men det kræver at siden har den 'samme tankegang' som en selv... (og det kan jo være svært, når det er mig...  ;D )

Iøvrigt bliver jeg lige nødt til at ADVARE andre med svage hjerter (Wanda og andre) mod at klikke ind på Majbritts side, for hold da op, nogle lækre heste, høns, hunde, katte..... Du milde, tænke at være omgivet af så smukke væsener og omgivelser hver dag!! Du må være den lykkeligste kvinde i verden, Majbritt...  :o - Og en superflot hjemmeside er det også!

Fy for satan da nogle .......................wooooooow nogle heste da også..... nåede kun til forsiden, for sidder ved min fars pc ligenu og der er forbud mod at savle i tastaturet
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Randi Krak

• Passiv bruger
  • Nu også med en datter på matriklen :-)
« Svar #18 Dato: 06 Juli , 2010, 23:29 »
Jeg bruger også one.com til mine hjemmesider:

www.fam-krak.dk (privat)
www.barnikow.dk (høns - under opbygning)
www.juanlespins.dk (vores lejlighed i sydfrankrig som udlejes)

:)

En stamme hver af følgende; Orpington i blå og sort, Dværg Wyandot i sølv/sort båndet, Amrocks, krøllede chabos i gul m/ sort hale.
Til slagt: Maran, Brahma, Maran/orp kylling

Offline Majbritt Ø. Pedersen

• Passiv bruger
  • www.ml-arab.dk
    • ML ARAB
« Svar #19 Dato: 07 Juli , 2010, 00:36 »
Hej igen Marianne
Jeg tror helt sikkert du kan finde ud af cms'systemet, jeg støder selvfølgelig på lidt små problemer her til at starte med, hvor det er rart at have min gamle webdesigner til at råde og vejlede, plus det har været en stor hjælp at hun startede siderne op, men resten har som jeg skrev været ret nemt at finde ud af og meget identisk med at sidde inde i et word program (når du skal skrive tekster, sætte fotos ind osv.), det er super nemt at lave forskellige farver, skrifttyper, rammer om billederne (samt lave om på størrelserne af dem). Jeg er virkelig glad for det system, og efter at have kørt med hjemmeside i mange år hvor jeg ikke selv kunne lave så meget af arbejdet og var afhængig af andre (så den dermed aldrig var ret godt opdateret), så har jeg næsten ikke kunnet få armene ned af glæde nu hvor vi endelig har fået det hele flyttet over til den nye side. Hende som har hjulpet mig har sørget for at lave flere af hendes "kunders" hjemmeside i det system, så de netop fremover nemt kunne opdatere selv og mange af dem var til folk som slet ikke er vant til at lave ret mange ting på én computer - så det er bare om at komme igang Marianne  :).

Og lige til slut til både dig samt alle I andre - tusind tusind tak for de utrolig flotte ord om både vores dyr (det varmede, for de betyder alt for min mand og jeg i dagligdagen) og ikke mindst dejligt at høre I kunne lide hjemmesiden. På nær nogle få venner som er blevet bedt om at kigge den lidt igennem, er forummet herinde det eneste sted indtil videre hvor jeg har nævnt den (har ikke én gang nået at skrive vi har opdateret hjemmeside på de forskellige "Araber-Forums" i DK og udlandet endnu), så det glædede mig meget at I syntes om den - det var skønt at få positive reaktioner når det har været så stort et arbejde at flytte alt over fra den gamle side, plus jeg gik igang med at lave en masse nye sider og nye menuer.

Sommerhilsner fra Majbritt
2,10,15  Sabelpoot - Porcelænsfarvede:
(i farverne: Guld-Sort, Citron-Sort,Guld-Hvid, Isabel)
1,7 Serama
Silkehøns (store)
Èn lille blandet flok "æglæggere" af følgende racer:
Maran (sort/kobber - store)
Araucana (store)
Maran (dværg)
Grünleger/Dv.Maran

1,4 FuldblodsArabere
0,2 Korthåret Collie
1,0 Schæfer (grå)
1,1 Perserkatte (klassiske type)
0,1 Hellig Birma
1,0 Perser/Hellig Birma
1,0 Ægtemand - super handymand der elsker dyr.

Offline DianaDK

• Passiv bruger
« Svar #20 Dato: 07 Juli , 2010, 14:58 »
Åh gisp Majbritt, det var dog nogle helt fantastisk smukke heste I har - hold da op !!!!

Og så Maine Coon bassen, han er godt nok lækker, hvorfor laver man dog ikke den type mere - suk....

Offline Marianne M.

• Passiv bruger
« Svar #21 Dato: 08 Juli , 2010, 11:21 »
Tak skal I ha' alle sammen. Har valgt at gå i gang med wordpress.com, fordi det umiddelbart ser nemt ud (for mig). Men jeg har da stadig problemer, så det fungerer ved trial-an-error metoden, for der er en del terminologi i det, som jeg ikke kender og ikke helt forstår sammenhængen. Sådan noget simpelt noget som at lave menuer bikser jeg f.eks. en del med!  :P

Stort arbejde, men forhåbentlig lykkes det.
Mvh Marianne