Hej igen Marianne
Jeg tror helt sikkert du kan finde ud af cms'systemet, jeg støder selvfølgelig på lidt små problemer her til at starte med, hvor det er rart at have min gamle webdesigner til at råde og vejlede, plus det har været en stor hjælp at hun startede siderne op, men resten har som jeg skrev været ret nemt at finde ud af og meget identisk med at sidde inde i et word program (når du skal skrive tekster, sætte fotos ind osv.), det er super nemt at lave forskellige farver, skrifttyper, rammer om billederne (samt lave om på størrelserne af dem). Jeg er virkelig glad for det system, og efter at have kørt med hjemmeside i mange år hvor jeg ikke selv kunne lave så meget af arbejdet og var afhængig af andre (så den dermed aldrig var ret godt opdateret), så har jeg næsten ikke kunnet få armene ned af glæde nu hvor vi endelig har fået det hele flyttet over til den nye side. Hende som har hjulpet mig har sørget for at lave flere af hendes "kunders" hjemmeside i det system, så de netop fremover nemt kunne opdatere selv og mange af dem var til folk som slet ikke er vant til at lave ret mange ting på én computer - så det er bare om at komme igang Marianne

.
Og lige til slut til både dig samt alle I andre - tusind tusind tak for de utrolig flotte ord om både vores dyr (det varmede, for de betyder alt for min mand og jeg i dagligdagen) og ikke mindst dejligt at høre I kunne lide hjemmesiden. På nær nogle få venner som er blevet bedt om at kigge den lidt igennem, er forummet herinde det eneste sted indtil videre hvor jeg har nævnt den (har ikke én gang nået at skrive vi har opdateret hjemmeside på de forskellige "Araber-Forums" i DK og udlandet endnu), så det glædede mig meget at I syntes om den - det var skønt at få positive reaktioner når det har været så stort et arbejde at flytte alt over fra den gamle side, plus jeg gik igang med at lave en masse nye sider og nye menuer.
Sommerhilsner fra Majbritt