Hej igen!

Tusind tak for de gode svar - jeg venter og kikker blot ned gennem "vinduet". Har ikke åbnet låget og gør det heller ikke før i mener herinde, at de ikke klarer den selv. Den lille kylling med næbbet fremme, er stadig ikke kommet videre. Men imellemtiden er der et par stykker mere der har fået hul i skallen. Nu tager jeg lige et par sorger på forskud og spørger - hvis f.eks. den lille kylling med næbbet fremme endnu ikke er nået videre i aften når jeg går i seng - skal jeg så alligvel lade den i stikken og gå i seng og prøve på at sove?
Forresten, i går aftes da jeg opdagede der var hul i nogle af skallerne, viste jeg det naturligvis til min mand og datter. Min mand synes det var frygtelig tragisk at vi ikke kunne transportere rugekassen med ind i soveværelset, så vi kunne "følge med" i nat.... tør da slet ikke tænke på hvis der ikke sker mere i dag - så ender de inde i dobbeltsengen

Ja, høns/kyllinger er bare skønt, og dejligt med et sted som her, hvor der er rigtig hurtig svar - det hjælper på nerverne

Forresten Marianne, det er mig og dig der har mailet sammen tidligere ang. maran og araucaner