Hej
Jeg er også rimilg godt tilfreds med resultatet, var noget bekymret da jeg lyse dem, for luft lommen var ikke hvor den skulle være på alle, det var især Maran æggene, dem mærkede jeg så jeg kunne se om de klækkede, det gjorde de og det var som de første, der var godt nok språet midt på ægge og ikke i den ene ende som der eller plejer.
Jeg lave lidt af et experiment, jeg ruge alle æggene i maskinen frem til 17 dagen, så blev de lagt under høner, en med maran( 10), en med silkehøns (

og så en med inderne (10), resten blev i maskinen.
Maranerne klækkede først i maskinen, de klækkede på 20 dagen, det var de lidt fregnede æg som ejg havde lade ligge, så kom maran under hønen, hun fik 8 stk ud af det, silkehønsene kom over to dage, dem måtte jeg fjerne fra hønen da hun havde ligget to kyllinger ihjel, så jeg tog de æg der var lige ved at klække og rugedem færdig i maskine, inderne kom alle på 21 dagen og de kom inde for 6 timer, de andre kom lidt spredt over to døgn.
Jeg kan ikke finde linket til siden hvor ægge kom fra, men det var Susanne der formidlede handlen.
Tommy