Linket til dyrlægevagten er her:
http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=943/sprog=1/grp=5/menu=3/Når din høne har det så dårligt Johan, så skal du nok meget hurtigt i gang med at gøre noget.
Jeg tror ikke, at saltsyren vil kunne gøre det. Det er ikke ret længe siden, at du prøvede det sidst.
Unge høns kan desværre sagtens få gabesyge. Jeg er dog noget i tvivl om det rent faktisk er det, hun fejler. Jeg tror du må en tur omkring dyrlægen. Du kunne jo evt. konsultere en anden dyrlæge, end ham du talte med sidste gang. Prisen på omkring 500 kr er nok meget rigtig. Jeg har betalt 425 de gange, jeg har været til dyrlæge med en høne.
Hvis du kigger lidt rundt i dyrlægevagtens liste om sygdomme, kan det være, at du finder noget, som passer til de symtomer, din høne har. Hun kunne også have en betændelse i luftvejene. Den kan være længe undervejs...og så er det penicillin du skal have til hende.
Jeg ville tage høne og nogle klatter fra hende og skynde mig til dyrlægen. Det er dejligt, at du er så opmærksom på dine dyr Johan. Pøj, pøj med hende.