Velkommen,
Gæst
. Venligst
log ind
eller
registér
dig. Modtog du ikke en
aktiverings-e-mail?
1 Time
1 dag
1 uge
1 måned
Altid
Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Hjem
Forum
Hjælp
TinyPortal
Leksikon
Galleri
Søg
Kalender
TinyPortal
Downloads
Staff List
Recent Topics
Log ind
Registrér
Dansk Fjerkræ Forum
»
Forum
»
Hønsegården
»
Høns
»
Hehehe - lidt rusten, men ellers overbevisende..
Nyeste
Avlshane - Sussex
Fra
Hans-Kurt
[17 Juni , 2026, 21:59]
Jersey Kæmpe - “forkert” ...
Fra
Cbredgaard
[16 Juni , 2026, 16:36]
Indstilling af rugemaskin...
Fra
Tomzen
[28 Maj , 2026, 22:03]
Håbefuld søgning: Daggaml...
Fra
Tomzen
[19 Maj , 2026, 18:41]
Højpatogen fugleinfluenza...
Fra
Tomzen
[19 Maj , 2026, 18:02]
Se seneste billeder
Links
DFfR -racefjerkræ
Frit Fjerkræ
« forrige
næste »
Udskriv
Sider: [
1
]
Forfatter
Emne: Hehehe - lidt rusten, men ellers overbevisende.. (Læst 2890 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Fru Falkirks
Gæst
Hehehe - lidt rusten, men ellers overbevisende..
«
Dato:
21 August , 2013, 16:04 »
Hvor gammel er sådan en hane når han begynder at gale? Jeg er jo kommet lidt i tvivl om deres alder, da jeg troede jeg havde købt store faverolles, som jeg nu stærkt mistænker for at være dværg.. Det skal lige siges at jeg ikke har set ham træde nogen høner endnu..
https://www.dropbox.com/s/qrxhyvhe471g0vr/2013-08-21%2014.04.34.mp4
Der må være nogle erfarne hønse-avlere der har et kvalificeret bud
https://www.dropbox.com/s/xm9wynusuquvt2w/2013-08-21%2014.16.16.jpg
Logget
Udskriv
Sider: [
1
]
« forrige
næste »
Dansk Fjerkræ Forum
»
Forum
»
Hønsegården
»
Høns
»
Hehehe - lidt rusten, men ellers overbevisende..