Dansk Fjerkræ Forum
Hønsegården => Hyggesnak => Emne startet af: preben r efter 18 August , 2011, 20:10
-
hej min ene datter har været inde ved elgiganten for 3 gang med hendes bærbar pc hvor musen ikke virker
de påstår at hun ikke har krav på en ny eller pengene tilbage når den er i stykker for 3. gang kan det passe jeg mener at købeloven siger at hun har ret til en ny eller pengene tilbage
er der nogle der har erfaring med det :)
-
Næh, det er lige omvendt af hvad de siger... Efter 1-2 gange skal de give hende en ny...
Smid den her i hovedet på dem
http://taenk.dk/gode-r%C3%A5d/k%C3%B8beloven-om-reparation-af-b%C3%A6rbare-pcere
Ifølge Forbrugerstyrelsen er det almindelig praksis, at forhandleren har 1-2 afhjælpningsforsøg til at reparere en vare, og det er som udgangspunkt ligegyldigt, om der er tale om samme fejl.
-
Held og lykke med at få Elgiganten til at makke ret. De skulle være nogle "hårde bananer" at forhandle med har jeg hørt. Jeg håber I finder en løsning på problemet *k.
-
yes elgiganten gav sig idag og gav min datter pengene tilbage for hendes computer lige pludselig var det ikke noget problem /o
-
Tillykke!
Det var dejligt at høre, at det kan lykkes :D
-
Fint, men det manglede også bare!