Forum > Forumdag

Forumdag 2014

(1/6) > >>

Henriette Hall:
FORUMDAG 2014

SÅ ER DET ENDELIG BESLUTTET AT ARRANGEMENTET FOREGÅR LØRDAG D.23. AUGUST KL. 10.00-16-00 HOS PETER AGGER, UNGERSBJERGE 7, 5683 HAARBY, FYN.

DER VIL BLIVE ARRANGERET FÆLLESSPISNING, HØNSEUDSTILLING, SMAGSPRØVER PÅ ÆG OG FORSKELLIGE RACER HØNS, ÆGGEUDSTILLING, KONKURRENCER OG DIV. UNDERHOLDNING.

VI HAR BESLUTTET AT VI LAVER PULLED PORK OG PØLSER PÅ GRILLEN OG KAFFE TIL EFTERMIDDAGSKAGEN IGEN I ÅR, MEN VI VIL GERNE SLIPPE FOR AT LAVE ALT TILBEHØRET, SÅ VI HAR BESLUTTET AT VI GENINDFØRER PRINCIPPET MED AT FOLK MEDBRINGER TILBEHØR (SALATER, BRØD M.M.) OG KAGER TIL SENERE TIL ET STORT FÆLLESBORD..

VI REGNER MED AT VI DERFOR KAN SÆTTE PRISEN NED TIL 40 KR PR PERSON. DET DÆKKER HELE ARRANGEMENTET MED BESPISNING, DELTAGELSE I KONKURRENCER OG PRÆMIER TIL VINDERNE.

DER VIL BLIVE OPRETTET TRÅDE UNDER DETTE BOARD MED TILMELDING TIL ARRANGEMENTET, TILMELDING TIL SPISNING M.M. TILMELDING AF DYR TIL UDSTILLING OG OM MAN KAN LEVERE KØD/ ÆG TIL SMAGSPRØVERNE.

MVH. DE FANTASTISKE FIRE.  ;D

Peter Agger:
Jeg har bemærket at et spørgsmål om hvilken race der smager bedst, er stillet af mange af forums nye medlemmer i det forgangne år.

Derfor ser jeg rigtig meget frem til vores smagstest, som Henriette ta'r sig kærligt af. Vi vil jo så sætte pris på at få tilsagn om nogle hanekyllinger af netop jeres race.

Hvordan vi ren praktisk gør, finder vi ud af senere, men gem lige den med skæve tær, eller et forkert farve fjer i vingen, og giv Henriette besked. DE behøver så ikke at have ring på og være vaccineret ;D

Vi glæder os utroligt meget, og håber rigtig mange har lyst til at komme og hilse på alle de "profilnavne" man ser her på forum.

Christian Clement:
Jeg vil gerne melde mig med en brahma, en aracuna og en maran til smags prøverne

Henriette Hall:
Der kommer en tråd om det med smagsprøverne om en dag eller to. Så der skal du melde dig igen.

Mvh Henriette

Christian Clement:

--- Citat fra: Henriette Hall efter 17 Marts , 2014, 23:30 ---Der kommer en tråd om det med smagsprøverne om en dag eller to. Så der skal du melde dig igen.

Mvh Henriette

--- Afslutning på citat ---

Det skal jeg nok, syntes det kunne være vildt spændende at sammenligne ligene racerne direkte

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version