Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: [Høns] 2 søde, knap voksne Isa brown bortgives til godt hjem  (Læst 2311 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline evalaustsen

  • Bruger
  • Indlæg: 4
Vores to næsten voksne nye Isa Brown høns har det svært med vores 2 nu voksne Isa'er. Derfor giver vi vores to næsten voksne, sunde og tamme Isa'er bort.

Vi håber at de kan komme hen et sted hvor de ikke skal mobbes af andre høns. Det er vores ønske og vi håber at det kan lade sig gøre.

Vi bor i Tisvildeleje

Offline Hans-Kurt

  • Bruger
  • Indlæg: 1 936
Det er altså meget naturligt at de nyankomne får tæsk, det skulle gerne ændre sig med tiden. Jeg har haft samme problem og der gik adskillige måneder før der blev ro og de nye er fortsat nederst i hierarkiet, men kan leve med det.

Offline evalaustsen

  • Bruger
  • Indlæg: 4
Kære Hans-Kurt

Tak for dit svar. Godt at vide, at det er ret normalt, men det er skrappe damer, de gamle og jeg vil hellere håbe at de unge kan komme et sted hen, hvor de kan slappe af 🐔🐓🐥 mange hilsner Eva

Offline SiffM

  • Bruger
  • Indlæg: 3
Hej Eva, er de glade flyvere, dine 2 piger? Vi har pt et hegn på 1.20 og sætter først et højere hegn i løbet af sommeren, så derfor mit spørgsmål... :-)
Min flok er ganske rolig med en god førerhøne, der ikke behøver at gøre så meget ud af at vise hvem der bestemmer. Jeg har en skruk der går med kyllinger på knap 3 uger i flokken også uden problemer. Jeg forventer ingen problemer ved at byde et par nye piger velkomne.
« Senest Redigeret: 30 Maj , 2019, 20:37 Fra SiffM »