Forum > Forumdag

Forumsdag 2015 AFLYST

<< < (3/7) > >>

Peter Agger:
Undskyld !!!!!
Vi har egentlig for længst valgt datoen. LØRDAG DEN 19 SEPTEMBER.
Det er godt nok 1 måned senere end vi plejer, men!  Denne dag er der også landsdækkende "Åben vingård" eller Dansk vin dag, som det hvis egentlig hedder. På den måde får man måske lige krydset nogle speciel interesser.
Endvidere har jeg fået grønt lys for køb og salg på dagen, så der bliver mulighed for at have sine overskudsdyr med, med håb om at nogen falder for dem, måske også af dem der kommer for at se vin. 
Dog kræves det at de dyr som skal fremvises her med salg for øje er ringet og vaccineret. Hvis de ikke er det, må man nøjes med et billede, og så måske have dyrene i et bur på P. pladsen.
Program for dagen kommer senere. Henriette insisterer på igen at lave noget lækkert mad, selv om jeg syntes hun er hængt lidt rigeligt op med det.

Hans-Kurt:
Der er vist noget der kollidere med hinanden. Nu er der også arrangeret en hyggedag i Brahma regi, samme dag på Lolland - hvad skal man så vælge ??.
Det er da ikke let  :o - især, når man er ny og ikke har deltaget før i noget hønse-hygge-dag.
Man kunne jo frygte, at der er "kamp om kunderne "  <J

Lene Lestat:
Brahma datoen har nu også været aftalt for længe siden i Brahma Klubben. Og så holdes den for øvrigt på Sjælland og ikke Lolland.

Hvad man skal vælge, tja det man brænder mest for og har mest interesse i.

Det er jo altid en udfordring at finde datoer til arrangementer, som ikke kolliderer med andre arrangementer. Nogle gange er det også helt umuligt, da der selvfølgelig også skal være folk, som skal stå for arrangementet og hvis man også f.eks. skal booke en dommer eller to.

Forumsdagen regnede jeg lidt med ville være i samme weekend som sidste år, da vi (bestyrelsen i Brahmaklubben) planlagde Brahma dagen i foråret en gang, men så blev Forumsdagen jo så rykket en måned.

migselv:
Har ikke prøvet en Forumdag før - så hvordan gør man lige?
Skal man tilmelde sig, eller kan man bare møde op?
Jeg ser at der kommer et program for dagen senere, men tænker så om det er for sent at tilmelde sig der (hvis det er det man skal)

I tilfælde af at man skal tilmelde sig, hvor sent kan det så gøres?

Hilsen
Bente

Finn Jensen:
Tilmelding er af hensyn til maden (hvis man vil spise med) ,  så det er bare lidt før.  Der skal nok komme mere om det senere

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version