Forum > Opdrætterliste og links

Hvem har store Wyandotter ?

<< < (2/7) > >>

Karensminde:

--- Citat fra: maja1981 efter 17 December , 2013, 18:43 ---Simon: hvor har du dine stammer fra? kan se du er forholdsvis nystartet i wyandotte avl  :)

--- Afslutning på citat ---
Har haft wyandotter siden jeg var 2 år så nej, men skal først til at avle seriøst nu. Har 1 stamme guld sort/randet fra snested af og 2 stammer sølv sort/randet fra bettina i Kidbæk, poul i Tornby og en fra fredrikshavn af..

maja1981:
okay. må have set forkert da jeg i et indlæg syntes jeg læste at du fornylig var startet med de store wyandotter  :)

kunne nok være interesseret i rugeæg til foråret. ville gerne selv lave en stamme, men den hane jeg har beholdt syntes jeg ikke er blevet så god. så han ryger nok bare ind til de farve mixede.

mogens præst:
Har lige skiftet mine Australops ud med agerhøne farvet (guldsort båndet) wyandotter i stor. Så der er en del der skal forbedres inden de bliver rigtig gode.
Hilsen Mogens

Karensminde:

--- Citat fra: maja1981 efter 28 December , 2013, 19:16 ---okay. må have set forkert da jeg i et indlæg syntes jeg læste at du fornylig var startet med de store wyandotter  :)

kunne nok være interesseret i rugeæg til foråret. ville gerne selv lave en stamme, men den hane jeg har beholdt syntes jeg ikke er blevet så god. så han ryger nok bare ind til de farve mixede.

--- Afslutning på citat ---
Jamen det helt ok :) Du kan bare kontakte mig så finder vi nu af noget engang til foråret :)

maja1981:
ok, super  /o

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version