Forum > Efterlyses

Køb af høns

<< < (6/6)

Hubert0502:
Jeg er "desværre" faldet for Silkehønsene, men hold da op de er svære at få fat i;-)

Men tak for tilbuddet :-)

Hans-Kurt:
Du skal blot have tålmodighed  /o I oktober sidste år  gik jeg i gang med mit projekt "egne æg og hønsekød" fra egen hønsegård. Her i maj lykkedes det så. Jeg får et æg næsten hver dag af mine 3 damer *o, Har købt - som du kan læse i denne streng - dejlige 1. klasses avlsdyr, som har leveret rugeæg til den tidlige ejer hele foråret.
Dertil har jeg købt nogle kyllinger, så flokken på et tidspunkt kan udvides med æglæggere.
Alle hanekyllinger skal i frostboxen, til den tid *t.
lige nu nyder jeg Voksne dyr og følger de mest bedårende kyllinger. *y *y.

Så glæd dig. Du skal nok finde de Silker du gerne vil have. På med vanten - og så en  :angel:- tålmodighed  ;)

Hubert0502:
Hej Hans-Kurt,
jeg ved det! - tålmodighed er en dyd;-) Men, vi går i gang med at bygge hønsehus i dag, 100% genbrugsmateriale, så bare dét er et spændende projekt og så vil jeg jo gerne have beboere hurtigst muligt, så huset ikke skal stå tomt;-)
Vil gerne blande Silkerne med Orpington og har set nogle af dem til salg fra sidste år, så måske jeg starter der og udvider med Silkerne, når jeg finder dem:-)
Men tak for de inspirerende ord, jeg glæder mig som et lille barn til juleaften:-))

Hans-Kurt:
Jeg havde det fuldstændig som dig, juleaften var 3. og 4. maj i år  !mc

Navigering

[0] Emneindeks

[*] Forrige side

Skift til fuld version