Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Medlem nr. 4000 nærmer sig  (Læst 101799 gange)

0 Medlemmer og 3 Gæster læser dette emne.

Offline Mikkel Schmidt

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 868
Sv: Medlem nr. 4000 nærmer sig
« Svar #150 Dato: 29 December , 2010, 18:23 »

Wow!!!
Jeg har været online 6 dage, 9 timer og 51 minutter!!!!!!
Seriøst sejt!!!


Emma (måske online et par minutter mere ;D)

Godt gået :P
Prøv at kigge under min profil. Tjekkede det lige da det nu var nævnt. Så kan du se hvor meget man kan sidde på forum på 27 måneder :D
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline Jørgen Hansen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 291
Sv: Medlem nr. 4000 nærmer sig
« Svar #151 Dato: 29 December , 2010, 19:13 »
Ja så er den oppe at vende igen: Skal man ha et realistisk billed, eller det "sminkede" hvor det ser ud til at der er en hulens masse medlemmer.

Mvh   Jørgen

Offline John Mejland

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 747
Sv: Medlem nr. 4000 nærmer sig
« Svar #152 Dato: 29 December , 2010, 19:54 »
HJvis man ville have et realistisk billede, kunne man jo deaktivere dem der ikke har været aktive indenfor 1-1½ år, så var der et realistisk billede.
En af mine venner er tilmeldt, men kan ikke huske hverken brugernavn eller log in kode, og sådan er der da nok mange der har det.
Hvis de så opretter sig igen under andet navn, ja så er der et antalsproblem.
Nå hven har også sagt det skulle være nemt.
GODT NYTÅR alle i hønsetosser :D :D
Mvh.
John

0,2 gule orpington, 1,2,14 sort,
Bob White vagtler i hvid og lemmon
skælvagtel,
1,1 Blåpandet amazone
Kanarier, bæltefinker, diamantfinker mm.
0,1 Labrador.
www.rogges.dk (forum for voliere og burfugle)

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Medlem nr. 4000 nærmer sig
« Svar #153 Dato: 29 December , 2010, 20:10 »
Hvis man ikke har været på de sidste 1-1½ år eller mere så er interessen vist ikke så stor alligevel og hvis den er, så kunne man bare tilmelde sig igen.

Så måske der skulle ryddes lidt op og så kunne alle de gamle annoncer om køb og salg også få en oprydning.

Godt nytår...

« Senest Redigeret: 29 December , 2010, 20:13 Fra Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline M.E. Madsen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 10
Sv: Medlem nr. 4000 nærmer sig
« Svar #154 Dato: 29 December , 2010, 21:56 »
Nogle af os er jo også generte. Herhjemme har vi kun haft høns siden maj, og har været medlem her lige så lang tid, uden dog at føle at man kunne blande sig på forum, som total nybegynder. Det er nu et dejligt forum!

Offline Peter Agger

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 125
Sv: Medlem nr. 4000 nærmer sig
« Svar #155 Dato: 29 December , 2010, 22:20 »
Nogle af os er jo også generte. Herhjemme har vi kun haft høns siden maj, og har været medlem her lige så lang tid, uden dog at føle at man kunne blande sig på forum, som total nybegynder. Det er nu et dejligt forum!

Når Lene skriver man ikke har været på, mener hun ikke at man ikke har lagt en besked ind.
For bare det at være lokket på, og være inde at læse alle guldkornene gør vel at man ikke bliver sorteret fra ved en evt. oprydning. Som jeg også syntes ville være en god ide.
Hilsen
Peter

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: Medlem nr. 4000 nærmer sig
« Svar #156 Dato: 29 December , 2010, 22:25 »
Det ER et dejligt forum og dem som "bare" er inde og læse guldkornene, skal bestemt IKKE slettes.

Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Christina

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 3 300
  • Alle burde have en 2-årig...
Sv: Medlem nr. 4000 nærmer sig
« Svar #157 Dato: 29 December , 2010, 22:52 »
Nogle af os er jo også generte. Herhjemme har vi kun haft høns siden maj, og har været medlem her lige så lang tid, uden dog at føle at man kunne blande sig på forum, som total nybegynder. Det er nu et dejligt forum!

Bland dig bare! Vi vil gerne høre om dine høns! *l

Offline pilegaarden

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 7 786
  • Erik
Sv: Medlem nr. 4000 nærmer sig
« Svar #158 Dato: 29 December , 2010, 23:18 »
@ Mie

Ja du skal endelig ikke holde dig tilbage/være genert. Som du kan se spørges der om alt, og der svares generelt høfligt og hjælpsomt.

Sender dig iøvrigt lige en personlig besked om noget helt andet.
Mvh
Erik Andersen

Offline Susanne Ebbe

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 782
Sv: Medlem nr. 4000 nærmer sig
« Svar #159 Dato: 30 December , 2010, 00:37 »
Et lidt forsinket tillykke til de heldige vindere  /o
Hilsen Susanne

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Medlem nr. 4000 nærmer sig
« Svar #160 Dato: 30 December , 2010, 05:40 »
Og så er der også alle dem, som mangler profiloplysninger . de kommer nok ikke igen.
Der er faktisk en del af dem, der mangler profiloplysningerne, der er jævnlige gæster, de har ikke mulighed for at skrive her, men så vidt jeg ved kan de læse alle indlæg og også se billeder i fuld størrelse.
Mht. aktiv/ikke aktiv er der selvfølgelig medlemmer, der får meldt sig ind og så er aktive en kort periode, og derpå zapper videre, men der er rigtig mange, der er aktive i en periode, holder pause og bliver aktive igen.
Vi har enkelte, der er medlem under to forskellige navne, men der sletter vi den ældste profil. Det er som regel sket, fordi de har glemt deres kodeord og har oprettet sig på ny.
Hvis man glemmer sit kodeord, kan man bare skrive til en af os, så hjælper vi på vej.
Jeg tror ikke, det er meget anderledes her end i andre foreninger f.eks. også DFfR, der er der jo også mange medlemmer, der ikke er aktive, men har medlemskabet for at kunne få fod-ringe. I de foreninger, hvor man skal betale, får man sig taget sammen til at melde fra, når der dukker et girokort op, det gør der jo ikke her fra. Har man fået meldt betalingen til PBS kan der endda gå endnu længere tid, for så "kører det jo bare".
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Jørgen Hansen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 291
Sv: Medlem nr. 4000 nærmer sig
« Svar #161 Dato: 30 December , 2010, 12:37 »
Uanset om man har profiloplysninger, og uanset om man blander sig i debaten, så er man naturligvis aktiv når man jævnlig er inde at tjekke siden. Men der er altså også rigtig rigtig mange som er inde at vende een gang og så aldrig mere. Der er MANGE som har registreringsdato og sidste aktivitet, den samme dag. Mange a dem for flere år siden. Dem tror jeg ikke på vi ser igen. De fylder bare og gør medlemslisten lang.

Mvh   Jørgen

Offline Jabina

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 302
Sv: Medlem nr. 4000 nærmer sig
« Svar #162 Dato: 30 December , 2010, 13:52 »
Godt gået :P
Prøv at kigge under min profil. Tjekkede det lige da det nu var nævnt. Så kan du se hvor meget man kan sidde på forum på 27 måneder :D

Har du for meget fritid Mikkel??? :D

40 dage, 1 timer og 6 minutter!



Emma

Offline Mikkel Schmidt

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 868
Sv: Medlem nr. 4000 nærmer sig
« Svar #163 Dato: 30 December , 2010, 14:01 »
Det gætter jeg på, eller også har jeg bare kedet mig for meget i skolen :D
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline Jabina

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 302
Sv: Medlem nr. 4000 nærmer sig
« Svar #164 Dato: 30 December , 2010, 14:08 »
Det gætter jeg på, eller også har jeg bare kedet mig for meget i skolen :D

Ha ha, ja okay det er da bedre end facebook ;)


Emma