Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: P.R med fjerkræ :)  (Læst 6768 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lene Lestat

  • Bruger
  • Indlæg: 10 581
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
P.R med fjerkræ :)
« Dato: 15 Juni , 2016, 15:03 »
Sydhavsøernes Fjerkræ Klub er at finde her:
P.R i Vindeby søndag den 19. juni kl. 10-16.
Det må efterhånden nok siges at det er blevet en tradition at klubben er ude og "vifte med flaget" på mølledagen, Marrebæksvej 22, 4913 Vindeby, for vi har efterhånden været med til det i en del år nu.
Og det har alle gange været en kanon hyggelig dag i skønne omgivelser.

P.R i Sandbý lørdag den 18. juni kl. 10-15.
Børnedyrskue ved ældrecentret i Sandby, Fredensvej 10 4912 Harpelunde. Jeg er blevet spurgt om vi ville komme med lidt høns og reklamere for hønsehold og vores klub. Og det har jeg sagt ja til, da jeg synes at det er et godt initativ.
Der er også mange andre spændende ting: Loppemarked, Hestevognskørsel, westernhygge, 4H samt salg af kaffe, kage, slik og pølser.
Så kom forbi og se lidt forskellige racer høns, samt få en hyggelig hønsesnak, bliv måske endda også klogere på høns og hvem ved måske er racehøns lige noget for DIG, som ønsker at være selvforsynet med skønne lækre æg, samt kød?

VEL MØDT - SES VI?
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub