Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Vagtler der spiser flamingo  (Læst 2742 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Hanne Berg

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 13
Vagtler der spiser flamingo
« Dato: 06 Maj , 2013, 12:07 »
Jeg blev for to uger siden den lykkelige ejer af fem fine japanske vagtler.
De blev sat ud i drivhuset hvor de skal tjene til livets ophold ved at holde bestanden af myrer nede  /o.
Nu har jeg så sat 6 selvvandings kasser op, de er sat på nogle palle lignende anordninger så de små fugle kan komme ind under. Men nu er de så gået til angreb på kassehjørnerne. Min bedre halvdel mener det nok får en ende når syndfloden rammer dem, jeg er nok mere bekymret over den mængde polyfoam de indtager, for hvis de nu tror det er små sten de hapser.......

Jeg læste i øvrigt en artikel af Søren Ryge: "Alle høns spiser flamingo med stor fornøjelse". ja, ja, men er det ok at de spiser det? ???
Forresten er de helt pjattede med løvstikken, der stod flot og tæt, det gør den ikke mere.

Mange hilsener
Hanne

Offline Egon

  • Bruger
  • Indlæg: 808
    • Egonnyt
Sv: Vagtler der spiser flamingo
« Svar #1 Dato: 06 Maj , 2013, 17:28 »
Jeg læste i øvrigt en artikel af Søren Ryge: "Alle høns spiser flamingo med stor fornøjelse". ja, ja, men er det ok at de spiser det? ???
Jeg har ikke oplevet problemer med mine høns selvom de også spiser flamingo. hvis de får chancen  ;)
med venlig hilsen Egon Jensen - 0,3 dværg sussex i forskellige farver -   www.egonnyt.dk

Offline Hanne Berg

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 13
Sv: Vagtler der spiser flamingo
« Svar #2 Dato: 08 Maj , 2013, 08:15 »
Tak for svar, så vil jeg vente og se tiden an mht. afskærmning.