Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Sydhavsidyl  (Læst 12847 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jette Jensen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 660
  • Grib dagen, timen, minuttet
Sv: Sydhavsidyl
« Svar #15 Dato: 29 Maj , 2009, 10:08 »
For mig er det hønsene der pynter mest  ;D

Nej, det ser super-hyggeligt ud.

Og til alle jer, som ikke synes jeres have er det store, prøv at finde en vinkel, som skjuler noget af namset, og fotografer nogle buske/blomster. Til vinter vil du undre dig over om det virkelig er din egen have. Har selv prøvet det og brystet mig af vores have i januar måned.
Med venlig hilsen
Jette Jensen

0,0,0, men stadig med en drøm om sussex høner!

Offline Pjaltenborg

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 826
Sv: Sydhavsidyl
« Svar #16 Dato: 29 Maj , 2009, 10:10 »
Nemt at finde vinklen her.... haven er på plads ....gårdspladsen ligner et månelandskab.... så det er bare at holde sig på den rigtige side af huset *gg*
Med venlig hilsen Søs

Offline Stinne

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 148
  • Sidste skud på stammen
Sv: Sydhavsidyl
« Svar #17 Dato: 29 Maj , 2009, 11:02 »
Vi er sådan lidt med rundt omkring, men det kan da lykkes at fange hønsene i det der ligner hyggelige omgivelser - man skal bare zoome godt ind. ;)
Mange hilsner
Stinne

0.5 stor silke (sort, hvid og vildtfarvet)

Offline liski

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 266
Sv: Sydhavsidyl
« Svar #18 Dato: 29 Maj , 2009, 15:17 »
Det er rigtigt, det der med fotovinklen.  Jeg kan sagtens finde vinkler, der viser nogle mindre hyggelige områder her på matriklen.  Men det er nu en taknemmelig årstid for havefotos.  ;D
Hønsene går dagligt gennem den lille gårdsplads ud til haven mindst to gange, så det er bare om at være der med spegepølsen, øøh kameraet, når de dukker op.
(Det med spegepølsen er et citat fra Flemming Jensens historie om, hvordan man fanger sæler.  Hihi!  ;D )
Venlig hilsen
Lise Kirk

0.2 Lys Sussex, 0.1 dansk svensk gårdhund, 1.1 meget livlige katte, 1 ægtemand amerikansk