Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Kæle gås  (Læst 15175 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Alexander Larsen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 69
Sv: Kæle gås
« Svar #30 Dato: 16 Juni , 2014, 16:13 »
Først vil jeg lige sige at visse indlæg har været meget ubehagelige.
Jeg troede at forummets motto var "fjerkræ for alle" og det er det tydeligvis ikke!!!
Her kommer jeg som nybegynder og spørg nysgerrigt, og så ender det med at jeg bliver skældt udfra højre og venstre.
Ps. Jeg har droppet at holde fjerkræ indenfor.
Mvh Alexander

Forhåbenlig snart hønse ejer :)

Offline earp

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 59
Sv: Kæle gås
« Svar #31 Dato: 16 Juni , 2014, 17:20 »
Jeg har svært ved at se hvor folk skælder dig ud. Du spørger efter folks mening, og den får du :)

Offline Metmus

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 248
Sv: Kæle gås
« Svar #32 Dato: 16 Juni , 2014, 22:01 »
Når jeg skriver som jeg gør, er det jo ikke for at skælde dig ud.. Det er bare for at fortælle, at nogen ER dumme nok til at købe diverse fjollede ting...og butikken tjener bare dollars på at folk ikke tænker sig om. Det virker bare ikke helt, som om du har gennemtænkt ideen og konsekvenserne..og du har nok heller ikke læst de forskellige tråde herinde om de forskellige fjerkræ, du gerne ville holde indendørs. HVIs man virkelig vil noget alvorligt med noget, som virker lidt fjollet og "tåbeligt" undskyld udtrykket, så bør man i det mindste undersøge og læse om det, INDEN man påtænker den slags..specielt når det er levende væsener, der er involveret. Jeg ville ALDRIG have ladet en ælling bo på badeværelsesgulvet i 14 dage, hvis det ikke var fordi jeg kendte til ænder i forvejen plus jeg vidste, at det kun var 14 dage, så skulle den ud til dens mor igen..og jeg gør det ALDRIG igen..
Mette

4 store wyandotter, 2 dværghøns, 1 grønlægger(der ikke lægger æg, øv!), 2 blandingshøns efter rød amerikaner. 1,2 brogede moskusænder og 1 ælling