Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Ny rugemaskine.  (Læst 24968 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Leif Tranum

  • Bruger
  • Indlæg: 1 219
  • Gør ikke idag , hvad du kan få andre til i morgen.
Sv: Ny rugemaskine.
« Svar #15 Dato: 14 Juli , 2012, 19:02 »
Du kan godt have ret,Thomas.Jeg synes bare at når man starter et firma op,så skal alt være iorden så kunderne føler sig trygge.Jeg så noget "lusk" allerede da jeg så at man ikke kunne betale med Dankort.De fleste mennesker kan lyde troværdige i telefon,men viser sig så senere at værer nogle løjsere.Havde alle forhold været iorden,havde jeg handlet med ham.Han har selv valgt at "misse" en ordre.
Hilsen Leif
Kanariefugle.

Høns i haven

  • Gæst
Sv: Ny rugemaskine.
« Svar #16 Dato: 14 Juli , 2012, 19:06 »
Kære Leif
Jeg tror du skal tage det med at du måske var blevet snydt med et gram salt du kunne altså vælge og hente den på adressen og han er altså meget meget venlig sindet som jeg skrev tidligere så har jeg talt med manden i telefon og selv om jeg ikke havde købt min maskine hos ham så skulle jeg bare ringe til ham hvis der blev problemer med min maskine det syntes jeg er utrolig god service og ja det kan godt være der mangler lidt hist og pist på hans hjemmeside men er sikker på at det nok skal komme på plads

Mvh
Thomas
Ja sådan oplever man jo tingene forskelligt. Da jeg gjorde manden opmærksom på fejlene via DBA. Ringede han sent om aftnen og nærmest truede mig. Så venlig er jo nok det sidste jeg vil kalde ham. Og hvad er det egentlig han har at skjule ?. Hans mobil nummer hører til et motions center ?. Og hvis han nu ikke betaler moms af de her maskiner. Så kan det faktisk gå så galt at regningen havner hos kunden. Er der nogensinde nogen der har set en Faktura fra ham af ?.

Offline Leif Tranum

  • Bruger
  • Indlæg: 1 219
  • Gør ikke idag , hvad du kan få andre til i morgen.
Sv: Ny rugemaskine.
« Svar #17 Dato: 14 Juli , 2012, 19:12 »
Hej Michael.Godt jeg valgte et andet firma.Og helt fint at alle sandheder kommer frem om et tilsyneladende stort r.....
Hilsen Leif
Kanariefugle.

Offline Leif Tranum

  • Bruger
  • Indlæg: 1 219
  • Gør ikke idag , hvad du kan få andre til i morgen.
Sv: Ny rugemaskine.
« Svar #18 Dato: 14 Juli , 2012, 19:14 »
Tak for masser af kommentarer.Jeg må desværre "hoppe af" for idag men der vil selvfølgelig blive kommenteret på alle indlæg herefter.
Hilsen Leif
Kanariefugle.

Offline hanefar76

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 134
  • livet er ikke det værste man har når man har høns
Sv: Ny rugemaskine.
« Svar #19 Dato: 14 Juli , 2012, 19:26 »
Ja sådan oplever man jo tingene forskelligt. Da jeg gjorde manden opmærksom på fejlene via DBA. Ringede han sent om aftnen og nærmest truede mig. Så venlig er jo nok det sidste jeg vil kalde ham. Og hvad er det egentlig han har at skjule ?. Hans mobil nummer hører til et motions center ?. Og hvis han nu ikke betaler moms af de her maskiner. Så kan det faktisk gå så galt at regningen havner hos kunden. Er der nogensinde nogen der har set en Faktura fra ham af ?.
er der nogen der har anmeldt manden så hvis det han foretager sig er ulovligt ???????
ejer af
1,3 maran i sort kobber
1,5 Arucana i perlegrå
2,2 moderne engelsk kamphøns
1,3 børn
samt en rigtig dejlig kone af norsk race
medlem af
www.vendsysselfjerkraeklub.dk

Zoro

  • Gæst
Sv: Ny rugemaskine.
« Svar #20 Dato: 14 Juli , 2012, 22:21 »
Da ejeren af Rugemaskine.dk har udskudt forventet leveringstidspunkt 2 gange,er jeg ikke helt tryg ved at handle hos ham.Det er også et minus at han vil have betaling som bankoverførsel og ikke Dankort.Jeg synes det hele ser lidt usikkert ud,1800,00 er også penge hvis man bliver snydt eller leveringen trækker ud i det uvisse.Derfor er ordren gået til DyreRiget.dk.Ialt incl. fragt,1.923,00 mod 1.803,00 hos Rugemaskine.dk.Ialt en meget lille ekstraudgift for at være mere sikker på levering til aftalt tidspunkt. /o /o /o

@ Tranum.

Spørgsmål til dig : Hvorfor hentede du egentligt ikke selv rugemaskinen hos Jeppe Kragh på hans besøgs addresse, hvis du var i tvivl om hans troværdighed m.m. ????

Vedr. aftalt levering af Rugemaskine, " Ja " så er det da brand ærgeligt at aftalen rykker sig, men det er ikke anderledes andre steder, jeg har selv prøvet at købe rugemaskine på LU som var på tilbud, og den dukkede altså først op otte uger senere.

J.C.


Offline pilegaarden

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 7 786
  • Erik
Sv: Ny rugemaskine.
« Svar #21 Dato: 14 Juli , 2012, 22:38 »
Sund skepsis er altid en god ting, men verden skal jo heller ikke gå i stå, og vi skal ikke betragte alle som potentielt kriminelle.

Jeg kender ikke manden eller firmaet. Men fra mit lille nedlagte landbrug med nogle få dyr, (grise og kvæg), kender jeg det danske  registreringshelvede, og jeg kunne sagtens forestille mig at det er det samme han slås med, og måske derfor ikke har fået alt 'på plads' endnu.

Hvis muligheden for at afhente varen på hans besøgsadresse eksisterer ville jeg ikke være særligt bekymret ved at handle med ham. 
Mvh
Erik Andersen

Zoro

  • Gæst
Sv: Ny rugemaskine.
« Svar #22 Dato: 14 Juli , 2012, 22:48 »
Sund skepsis er altid en god ting, men verden skal jo heller ikke gå i stå, og vi skal ikke betragte alle som potentielt kriminelle.

Jeg kender ikke manden eller firmaet. Men fra mit lille nedlagte landbrug med nogle få dyr, (grise og kvæg), kender jeg det danske  registreringshelvede, og jeg kunne sagtens forestille mig at det er det samme han slås med, og måske derfor ikke har fået alt 'på plads' endnu.

Hvis muligheden for at afhente varen på hans besøgsadresse eksisterer ville jeg ikke være særligt bekymret ved at handle med ham. 

@ Pilegården.

Man er særdeles Velkommen hos Rugemaskine dk. sådan tror jeg også andre føler det.

J.C.

Ide`en til Holstebro-gården kom da jeg selv stod og manglede en rugemaskine. Jeg fandt danmarks førende hjemmeside inden for dette produkt, men 7.000 kr. for en rugemaskine til 130 æg er efter min mening alt for meget. Derfor startede jeg importen af disse rugemaskiner. Jeg køber direkte fra fabrikken, så prisen kan holdes nede i et niveau der ikke ses hos andre virksomheder i Danmark. Kvaliteten er i top og prisen er i bund.

 

Vil du gerne se produktet inden evt. køb er dette også muligt, på adressen Birk 11 7500 Holstebro. Telefonisk henvendelse inden.

 

Der er 2 års reklamationsret på alle produkter og skulle uheldet være ude bliver den defekte del skiftet ud på Holstebro-gårdens regning. 

 

Den derfekte del sendes tibage til Holstebro-gården og den nye del sendes tilbage til kunden. Maskinen kan også sendes tilbage til Holstebro-gården og jeg skifter den defekte del.

 

Man er også velkommen til selv, at kigge forbi Holstebro-gården og derved spare forsendelses udgifter.

 

Hos producenten forventes der en levetid på min. 8 år på disse produkter.

 

Alle el produkter er CE godkendt.

 

Har du spørgsmål, så kontakt mig venligst på mail eller telefon.

                         

 


Offline kristiank

  • Bruger
  • Indlæg: 2 831
Sv: Ny rugemaskine.
« Svar #23 Dato: 14 Juli , 2012, 22:49 »
hvis i klikker på kontakt på hjemmesiden kommer cvr frem. det virker bare som om han ikk gider dårlige betalere. eller dyre smarte web, anordninger til betaling. måske derfor han er billigere

Offline hanefar76

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 134
  • livet er ikke det værste man har når man har høns
Sv: Ny rugemaskine.
« Svar #24 Dato: 14 Juli , 2012, 23:56 »
Ja jeg mener godt nok heller ikke at der er nogen grund til bekymring angående handel med ham Jeppeb
ejer af
1,3 maran i sort kobber
1,5 Arucana i perlegrå
2,2 moderne engelsk kamphøns
1,3 børn
samt en rigtig dejlig kone af norsk race
medlem af
www.vendsysselfjerkraeklub.dk

Høns i haven

  • Gæst
Sv: Ny rugemaskine.
« Svar #25 Dato: 15 Juli , 2012, 01:00 »
Jeg tror i overser det åbenlyse forkerte i hans forretningsmetoder. Og det er at der ingen handelsbetingelser er på siden. Og hvad så med garantien ?. Lad os sige at du køber en maskine hos ham. Og midt i en rugning brænder varmelegmet af. Han skriver du får en ny del ?. Jeg spurgte om han havde et lager. Svaret var nej. Så kommer man jo til at vente på at han får en ny hjem fra Kina. Jeg spurgte også om hvem der skulle skifte de dele. Han er jo ikke uddannet til det. Han sage at man bare fik en ny del ?. Ja det kan man måske gøre ved de små maskiner hvis man ellers havde dele på lager. Men hvad med de store maskiner ?. Jeg vil da gerne se ham give en ny maskine til 20000kr bare en gang.
Det jeg tror der er størst sansynlighed for at der kommer til at ske. For det er set flere gange før. Er at når han nu har solgt de første 1000 maskiner. Og alle retur maskinerne begynder at komme. Ja så lukker han bare siden ned. Så sidder kunderne med håret i postkassen. Det minder lidt for meget om sagerne med træpiller - IT Virksomhedder Osv...

Offline Leif Tranum

  • Bruger
  • Indlæg: 1 219
  • Gør ikke idag , hvad du kan få andre til i morgen.
Sv: Ny rugemaskine.
« Svar #26 Dato: 15 Juli , 2012, 09:36 »
 /o /o /o
Hilsen Leif
Kanariefugle.

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Ny rugemaskine.
« Svar #27 Dato: 15 Juli , 2012, 11:28 »
Han har en helsides annonce i det grønne blad i denne måned, det tror jeg ærlig talt ikke et fup-firma ville have.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline kristiank

  • Bruger
  • Indlæg: 2 831
Sv: Ny rugemaskine.
« Svar #28 Dato: 15 Juli , 2012, 15:01 »
hvis man vil se spøgelser, så finder man dem nok.

thorleif

  • Gæst
Sv: Ny rugemaskine.
« Svar #29 Dato: 15 Juli , 2012, 15:23 »
Det maa vel vaere en meget mindre risiko ifra ham, end at handle en ifra et firma i England, og den risikoen loeber jo mange. Ellers enig med Kristiank.