Forum > Hyggesnak

Præsentation af staben bag DFF

<< < (2/2)

jes.l.h:
Jes Lennert Hansen
Fra december 1977, og bosiddende i Gørding. Jeg er til daglig chauffør, gift og har 2 børn. Dyreholdet herhjemme tæller en flok dejlige dværgmaran, et par kaniner, en hund og nogle vagtler. Jeg er næstformand i maranklub.dk og finder stor interesse i racen, og også i fjerkræ generelt. Fritiden bliver brugt på jagt, mad, vores motorbåd og køkkenhaven

Linda Andreasen:
Linda Andreasen (Global moderator)
Jeg er fra 1962 og bor på et nedlagt landmands sted helt ude for enden af grusvejen sammen med min bedre halvdel, tæt på Ringkøbing.
Har 2 dejlige store sønner som tit kikker hjem (og i køleskabet) hvilket vist er helt normalt.
Jeg elsker at rejse og har i årene været mange dejlige steder, både som turist og for mit arbejde.

Startede med høns for en del år siden,5 af de røde Amerikaner, og siden har det grebet om sig  ;D
Nu har jeg kastet min kærlighed på racen Maran, har prøvet at udstille et par gange til LU og er medlem af Maranklub.dk
Finder stor glæde og ny energi ved at sidde på min store brænde stub, med mit forum krus fyldt af kaffe og bare kikke og hygge med hønsene.
Resten af min fritid går med at banke lidt på det gamle landsted samt familie og venner.

Navigering

[0] Emneindeks

[*] Forrige side

Skift til fuld version