Forum > Svømmefugle

Dræbersnegle og fjerkræ - vigtig viden

<< < (11/12) > >>

FC-Søvind:
Trinemia og Johanne, bemærk jeg skrev indirekte og med det mener jeg naturligvis at faren kan opstå under slagtning og efter følgende håndtering af fjerkræet.
Tror ikke der er så mange der spiser hunde her hjemme, så skal vi vist til Kina..
Og ja dræbersnegle er nogle klamme satanner, det er også derfor det i de seneste år blevet så bydende nødvendig at skylle urter, grøntsager, jordbær mv. meget grundig.

kristiank:
frank man kan oss bruge både livrem og seler

husk de fleste her på siden spiser egne æg , og det rå enda i is og andre retter, og ja salat er farlig mest for mænd , vi tåler det generelt ikk, skal istedet ha røde bøffer ;D ;D

FC-Søvind:

--- Citat fra: kristiank efter 11 Februar , 2012, 22:33 ---frank man kan oss bruge både livrem og seler

husk de fleste her på siden spiser egne æg , og det rå enda i is og andre retter, og ja salat er farlig mest for mænd , vi tåler det generelt ikk, skal istedet ha røde bøffer ;D ;D

--- Afslutning på citat ---

Ja en god velstegt T-bone steak kimser jeg da bestemt heller ikke af.

Livrem og seler Tja... jeg ved snart ikke rigtig hvad jeg skal sige til det. E-coli er faktisk skyld i dødsfald hvert år efterhånden. De arme personer mente vel heller ikke man skulle gå med livrem og seler. Men det er jo selvføldig et valg man træffer, de døde traf det forkerte valg...

FC-Søvind:
Synes tråden ligesom er lidt død - pinlig tavshed. Er der for mange moskusande ejer der vender det blinde øje til..! Modargumenter og feed-back ønskes.

Ps. Skulle ikke undre mig om disse af mig skrevne (tabu) indlæg også bliver bortcensureret. Som jeg her til aften desvære har oplevet med andre af mine indlæg i en anden tråd.

ina.....:
Det eneste modargument jeg kender er at døden skal have en årsag, og at der dør flere mennesker af andre ting en fjerkræfremkaldte sygdomme, der udgør en forsvindende lille del.

Frank du har jo skrevet hvad du mener, og det  behøver vi jo slet ikke at diskutere.
Der er nogen sikkert der er enige, og så er der nogen der ikke er enige, og så er den jo ikke længere.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version