Forum > Duer, fasaner, vagtler, kalkuner og påfugle

Det meget dyre Duefoder.

(1/2) > >>

Henrik Helms Madsen:
Hej duefolk.

Duefoder er da uhyggeligt dyrt.
169,00kr for en sæk foder i Farmland i Randers.

Jeg har dog før købt hos Århusegnens Andel for 140,00kr.

hilsen Henrik

Tommy Andersen:
HEj


det er ikke kun duefoder der er blevet dyrt, jeg har købt start foder og det er steget 40kr for 25 kg. siden august 2007.
Og det forlyder det bliver dyrere endnu, så nu kan det snart betale sig at hente det i Tyskland.

Tommy 

Susanne Ebbe:
Jeg købte kraftfoder til høns sidst vi var Tyskland, men om jeg kan finde kvitteringen  <A

Men mener det kostede 10,5 euro for 25 kg = 78,25 kr. Men da jeg ikke kan meget tysk ved jeg ikke andet end at det er hønsemad til æglæggere jeg har købt.

Tommy Andersen:
Hej


Det er også der omkring jeg har hørt pris, så kan det godt svare sig at hente en del, jeg har undesøgt om man kan få en palle foder levert, og det kan godt lade sig gøre, så er prisen også en anden, så jeg arbejder lidt videre på det.

Tommy 

Susanne Ebbe:
Jeg sagde det lige til manden og han siger at vi da bare kan køre over med traileren. Og så udlevere et sted på sjælland. Men det kræver jo at der er mange der er med i købet.

Og jeg skal også lige sætte mig ind i reglerne, så ikke der opstår problemer. Nogen der kender til reglerne omkring import af fjerkræfoder?

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version