Forum > Duer, fasaner, vagtler, kalkuner og påfugle

Påfåglar

(1/3) > >>

Linda Fredling:
Hej på er!

Jag är lite nyfiken på hur det är i Danmark med påfåglar. Finns det några uppfödare och vilka färger finns det isåfall hos er? Det skulle vara roligt att byta erfarenheter med andra.
Själv har jag haft påfåglar i närmare 15 år, vi har dock bara de blå. Överlag så är det dåligt med folk som har påfåglar här i Sverige.

Mvh Linda

Bjarne Andersen:
Hej Linda.
Jeg har været inde og kikke efter påfugle i nogle opdrætslister jeg har liggende der er opdateret i 2007.
Der er mange der opdrætter den blå Påfugl i Danmark, men der er også et par stykker der opdrætter hvide, grønne, sortvinget.
Argus fremgår også af listen, men jeg mener at det er en fasan, så hvorfor den er på listen ved jeg ikke. Congo påfugle er der ingen privater der har i Danmark.
Håber det giver svar på dine spørgsmål. Ellers er du altid velkommen.
Venlig hilsen Bjarne. 

Hanne:
Velkommen her Linda.

Vi har nogle aviser med annoncer med dyr og her har jeg fra tid til anden set påfugle til salg.

Hvis du søger dyr så sig til.

Eller kan du google:

Den blå avis

og

Gul og gratis

Linda Fredling:
Hej,

Tack för era svar.

I dagsläget är jag inte ute efter att köpa in någon påfågel men ev framöver hade jag tänkt införskaffa vita påfåglar, kanske senare i år. Därför är jag intresserad av att komma i kontakt med uppfödare som har de vita. Det hade även varit spännande att besöka några påfågeluppfödare i Danmark.

Mvh Linda

ina.....:
kan påfugle enes med høns eller gæs? eller skal man holde fasan for at de kan forliges,,,jeg har hørt at påfugle ikke er så omgængelige

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version