Forum > Andre dyr

Noget helt andet - endnu engang.

<< < (2/3) > >>

Mikkel Schmidt:
Jeg kan da prøve at tjekke hvis du er interreseret ;)

Lisbeth Kristine:
Du må godt tjekke, men garanterer ikke noget.  :)Det er jo lidt langt væk. Og vil gerne vente på den rette.

Mikkel Schmidt:
Har tjekket. De har ingen killinger som er sorte lige nu kun en hun kat på 4 århar de i sort :)

Johanne Schiødt:
Åh Sussexmor, i min stald er der de to mest nuser små killinger og hankatten er næsten sort, han har bare 2 små fine prikker på brystet. De er rottekatte, så er er så kære med deres kæmpestore fødder. Pigemissen er meget smuk hvid og sort. De trænger desværre til et godt hjem, ellers klarer de ikke vinteren. Jeg ville så gerne selv tage dem, men kan af forskellige omstændigheder desværre ikke :'(

Lisbeth Kristine:
Åh hvor ondt at skrive sådan  ;) man kan jo næsten ikke lade være med at sige ja til dem med det samme. Men jeg har lovet mig selv, og min kæreste at jeg kun må få en kat mere, og derfor skal det være den helt rigtige. Jeg har allerede en kat og en hund og alle hønsene og vi er begge to på su, så derfor er det begrænset hvad jeg kan tage ind lige pt. selv om jeg gerne ville redde alle dyr i hele verden.  <.
Men jeg håber der er nogle andre herinde der vil tage dem til sig! (Opfordring til alle)
og tak for tilbuddet.  :)

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version