Forum > Andre dyr

Noget helt andet - endnu engang.

(1/3) > >>

Lisbeth Kristine:
Jeg har en drøm.... ;) Jeg vil meget gerne have en helt sort hankattekilling, er der nogen der har sådan en, eller kender en der kender en, så vil jeg meget gerne købe den.....Selvfølgelig helst på fyn, men sjælland og jylland kan også gå an da jeg kommer der jævnligt.

helle skøtt:

Jeg er fuldstændig sikker på, at Kattens Værn kan opfylde dit ønske - eller et af alle de andre internater for katte i dit eget område.
Jeg ville selv henvende mig der - for der er masser af søde dyr, der ønsker sig en chance eller en chance mere her i livet...
 ;)
 

Lone Nielsen:
Hej Sussexmor

Dyrenes beskyttelse har en fin hjemmeside, hvor der er billeder af alle de hunde, katte, kaniner mv., som de har på deres internater over hele landet. Mine tre katte stammer fra et af deres internater. De er som regel neutaliserede, øremærkede og vaccinerede når man får dem. Det afhænger selvfølgelig af deres alder. På denne årstid vrimler det desværre med uønskede killinger og ungkatte på hjemmene.

Mikkel Schmidt:
Ellers så kan du sikkert også få en herovre :D... Har en veninde der har mange katte, også nogle sorte :D

Lisbeth Kristine:
også en lille sort hankilling?

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version