Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Medlem nr. 4000 nærmer sig  (Læst 101784 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Mikkel Schmidt

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 868
Sv: Medlem nr. 4000 nærmer sig
« Svar #165 Dato: 30 December , 2010, 14:09 »
Tror du kan sætte lige så meget tid på til mig på facebook. Det er frygteligt!  /d
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline Henriette Hall

  • Bruger
  • Indlæg: 3 903
    • fruen-af-ruevej.blogspot.com
Sv: Medlem nr. 4000 nærmer sig
« Svar #166 Dato: 30 December , 2010, 14:11 »
Ja, men heldigvis kan begge programmer køre samtidig, og man behøver ikke sidde og kigge på skærmen bare fordi programmet er åbent. ;D
www.fruen-af-ruevej.blogspot.com
Barneveldere. Stor sort dobbeltsømmet
1,9 New Hampshire. Store.
1 Dansk Landhøne. Stor.
2 røde kastrerede hankatte, en sort og hvid hittemis , 2 sønner og lejlighedsvis 1 sømand/ægtemand. ;)

Offline Jabina

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 302
Sv: Medlem nr. 4000 nærmer sig
« Svar #167 Dato: 30 December , 2010, 14:13 »
Tror du kan sætte lige så meget tid på til mig på facebook. Det er frygteligt!  /d


Hvor meget sidder du på computeren om dagen knægt??? :o ;)

Offline Mikkel Schmidt

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 4 868
Sv: Medlem nr. 4000 nærmer sig
« Svar #168 Dato: 30 December , 2010, 14:19 »
Altså jeg går jo på et teknisk gymnasium, så mens jeg er i skole er den altid tændt, for vi bruger computer til alt undervisning, så ihvertfald 5 ½ time om dagen i skolen. Det er faktisk tit jeg ikke har computeren tændt når jeg kommer hjem, fordi jeg gerne vil have fred der, men hvis den bliver tændt, så bliver det let til en time eller to mere der. Ofte laver jeg så også arbejde på computeren mens jeg sidder ved den, jeg spiller faktisk aldrig, så det er ofte på fjerkræ forum, facebook eller msn tiden bruges, eller selvfølgelig på lektier, som nok også efterhånden bruger 2-3 timer dagligt.. så det er rigtig meget, vil tro det er på omkring 40 timer i ugen, men så har jeg jo også andre ting ved sidden af, så jeg får den motion jeg skal have og så videre :D
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.