Hej Alle!
Mit navn er Joan, og jeg er bosat på vestlolland lige uden for Søllested, hvor jeg har mine høns og katte at nusse om.
Jeg er single og glad for det tillige med!
Ingen der bryder med om jeg vil ride, passe høns, lege med kattene eller.....!!!!!
Jeg startede i 2003 med selv at have høns (danske landhøns i dværg - brune), men ellers var det min veninde Lene (Lestat - hun er også med her på siden) der introducerede mig til levende hønsehold - jeg var af den opfattelse - at høns ja de smagte da meget godt og det var så det!!!!!
Har lært noget siden da!
Nu har jeg høns for at udstille, så må det med at spise dem komme i anden række!
Af hønseracer har jeg nu: (haner, høner)
Danske Landhøns dværg- brune. 1,3
Fønix dværg - sølvhalsede 9,4
fønix dværg - orangehalset 0,4
og pt. en flok af blandet racer i stor race som jeg forsøger at komme af med! se under
sælges blandet flok høns.Derudover er jeg ejer af to herlige katte som giver mig en masse oplevelser dagen igennem.
Jeg rider på min hest Anchie,(oldenborger/fuldblod/pony??), som står hos Lene (Lestat), når jeg har tid, og ellers er jeg ganske almindelig med fuldtidsjob og diverse hobbies.
Jeg er ansat i guldborgsund-bibliotekerne som biblioteksassistent på fuld tid, så det begrænser udfoldelsen af mine hobbies som jo er høns, katte, heste og venner!
Derudover kan man se lidt om hvad jeg oplever på min hjemmeside :
www.123hjemmeside.dk/joankinu