Forum > Efterlyses

Endelig, endelig.....ENDELIG!!!

<< < (2/2)

Mette Nygaard:
Det ser sørme dejligt ud :)
Har I fået installeret høns i det fine hus?

Jeg og min familie/omgangskreds har været voldsomt plaget af sygdom og død dette efterår/vinter, men er der noget der kan minde en om, at livet fortsat går sin gang - så er det høns i haven :)
Så jeg glæder mig på jeres vegne, at I er kommet så langt som I er  *h

momik:
Nej da Mette, det går stadig langsomt, og så er ræven begyndt at besøge os  >:((vi har ikke set ræv på vores grund før), så nu er vi ved at grave 20cm lange palisadesten ned langs hegnet, og det tager tid, når vi på skift ikke rigtigt har nogle kræfter. Men vi nyder egentligt at gå og "hygge" om hus og gård. Det er kun småting vi mangler.
Meen vi har bestilt kyllinger til omkring d 1.4. 1.3 Bielefelder, altså helt andre end dem vi ønskede fra starten. Og så er planen, at kan vi finde andre daggamle kyllinger til den tid: maran eller barnevelder og araucana og så evt sølv-sortrandede wyandotter og eller... Ja der er så mange. ;D så køber vi nogle. Ellers finder vi nok nogle senere. Og vi glæder os.
Skal nok holde jer orienteret og tage billeder, når hus og gård er helt færdige.
Vil lige benytte lejligheden til takke for alle råd og ideer. ex clipsetang, strandbynet osv.
mange hilsner Bente

Marianne Vedel:
Det ser rigtig fint ud.
Ja, ræven skal man gardere sig imod, det er bare så hæsligt, når man kan samle sine døde dyr op efter uønsket besøg, trods diverse sikkerhedsforanstaltninger.
Jeg læser, at I har mange frugttræer. Vi har vores hønsehus i en stor (ca 4000 m2) indhegning, hvor de fleste af vores frugttræer står,  hønsene er flinke til at hjælpe os af med diverse uønskede insekter. Kemi er vi ikke så begejstrede for, bl.a. fordi vi har bier.
Jeg ved ikke, om I har mulighed for at lade jeres høns gå under frugttræerne en gang imellem?
Held og lykke med hønsene, det er bare sådan nogle hyggelige dyr  <.

Mette Nygaard:
Bare det går fremad - og I ligefrem hygger jer med det :)
Så er tempoet jo underordnet  *h
Glæder mig til at se flere billeder!

Navigering

[0] Emneindeks

[*] Forrige side

Skift til fuld version