Forum > Sælges

Hva ska den koste ??

(1/16) > >>

Lene Lestat:
Kunne egentlig være "sjovt" at se hvad folk synes er rimelige priser for høns og hvad den gennemsnitlige forumsbruger synes.

Lad os tage udgangspunkt i at det er en høne af ren stor race i alderen 5-6 mdr. og den er hverken supergod eller super dårlig.

Kom alle sammen og stem og husk afstemningen er anonym. ;)

Christian Ernstsen:
Jeg synes der mangler kriterier før jeg kan sætte en pris. F.eks: Er det med eller uden fast fodring? Er det en "almindelig race" eller sjælden? Fra en opdrætter, der har supergode høns, og sælger ud af dem, der ikke er helt i top, eller fra en opdrætter, der har knap så gode høns, og som sælger en af de bedste i flokken?

Eva:
Jeg har stemt ud fra et den er raceren ikke kan bruges til avl af udstillingshøns.
Men at den kan gå og pynte i min hønsegård og give æg og måske slagtekyllinger, sådan læser jeg at det at den ikke er supergod eller super dårlig.
Her vil en fodring være uden betydning, for mig.
ps jeg tror der er stor forskel på priserne rundt om i landet.

karina dj:
Jeg har osse stemt, men udfra det ikke er en af de sjældnere racer...

Wanda:

--- Citat fra: Eva efter 12 Marts , 2011, 08:57 ---Jeg har stemt ud fra et den er raceren ikke kan bruges til avl af udstillingshøns.
Men at den kan gå og pynte i min hønsegård og give æg og måske slagtekyllinger, sådan læser jeg at det at den ikke er supergod eller super dårlig.
Her vil en fodring være uden betydning, for mig.
ps jeg tror der er stor forskel på priserne rundt om i landet.

--- Afslutning på citat ---

Det er denne model jeg stemmer ud fra... tror også det er det Lene mener... og det er jo bare en generel statistik... :)

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version