Jeg er selv medlem i flere race klubber og ogsaa lokale foreninger, een fungerer veldigt godt til racens bedste, og de andre, jaja, de fungerer. Medlemsblad, boer udkomme mindst hver 3dje maaned og kan have en god blanding af nyheder om racen/opdraettere, historik/artikler, samt lerernes (medlemmernes) breve samt en liste med opdaterede data om hvem der har dyr tilsalgs/bytte osv. Denne kan laves som PDF-fil, og sendes til alle medlemmer der har en eMail. De der ikke har eMail, faar udpegt 1 medlem (med eMail) der for egen regning trykker ud "magasinet", og videresender det til "sit" medlem. Dette kan fungere veldigt godt, samt sparer klubben for tryknings samt porto-udgifter. The Croad Langshan Club har ingen andre indtekter end medlemskontingenten, og arrangerer ikke meget mere enn etpar medlemstreff i aaret samt AGM paa "The National" show hvert aar, og det koster ingenting. Det koster £7.50 at vaere medlem. Jeg maa sige jeg synes denne model af en klub er rigtigt god. Den har fungert i sin nuvaerende model i over 40 aar. Og racen blomstrer!