ja for søren da, de er simpelthen bare SÅÅÅ kære. Og hold da op hvor har de bare spist meget mad i nat! Jeg kan ikke rigtig se, at de har drukket vand, men de har svinet godt i det, så de har da været i nærheden
Lampen hænger vist perfekt. de ligger side om side og hyggeputter med hovedet ud fra lampen - hvis de da ligger, for de drøøøner rundt. Her til morgen fik de lidt finthakket agurk at hakke lidt i, de blev jo nærmest helt høje, hehe.
Mht. pæren, så var det da et SUPER tip at komme med. Det må straks undersøges nærmere! tak for det.
Mht. racen så ja, det er rheinlændere. De er helt sorte med halefjerene vendt på højkant. En mellemstor race.
Tænk, de kender allerede kaldesignalet. Først klumper de sammen ovre i hjørnet, når jeg kommer ind, men så kalder jeg, og så kan man bare se hele flokken lave den dér: "nåååh er det bare HENDE igen" og så fortsætter de med det, de var igang med. Jeg er meget imponeret over hvor stærke ben de har og hvor opmærksomme og nysgerrige de er. Det er som om de bare er skabt til at skulle frem i verden
tak for de søde kommentarer og råd!