Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Hadsten Open og Det Jyske Svømmefugleskue samt Maranspecialudstilling  (Læst 28182 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Søren Roager

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 340
Det var en rigtig god udstilling!

Hårdt arbejde, men alt i alt gik det super godt og udstillingen var også velbesøgt.

Jeg vil gerne sige tak til bestyrelsen i Hadsten Fjer for at lave en så god og veltilrettelagt udstilling! Og jeg glæder mig allerede til næste år, hvor vi forhåbenligt kommer med nye spændende tiltag og en endnu større og bedre udstilling!
Med venlig hilsen

Søren

Brun sort dobbeltrandet Barneveldere i stor
Mørkebrune Barneveldere i dværg

www.barnevelder.dk
www.hadstenfjer.dk
www.racefjerkrae.dk

https://www.facebook.com/#!/groups/600818969971561/

Har du Barneveldere eller påtænker at blive Barnevelder-ejer?
Så skriv til Ingrid på ingridlarsen@mail.tele.dk og få et gratis prøvemedlemsskab i Barnevelder-klubben!

Offline Søren Roager

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 340
Det bedste grin i Hadsten kom ved læsning af en dommerseddel ved en af gæssene. Allernederst stor der:

Bider! :D

Jeg så dommeren bagefter... Han havde et godt stort rødt mærke på den ene arm og der var også bidt hul i huden...

Vi fik et stort grin til dommermiddagen :)
Med venlig hilsen

Søren

Brun sort dobbeltrandet Barneveldere i stor
Mørkebrune Barneveldere i dværg

www.barnevelder.dk
www.hadstenfjer.dk
www.racefjerkrae.dk

https://www.facebook.com/#!/groups/600818969971561/

Har du Barneveldere eller påtænker at blive Barnevelder-ejer?
Så skriv til Ingrid på ingridlarsen@mail.tele.dk og få et gratis prøvemedlemsskab i Barnevelder-klubben!

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Frank, du tog jo en masse billeder, hvornår lægger du dem i mappen i galleriet, der ligger en mappe, der hedder "Hadsten Open 2012" og venter på at blive fyldt ;)
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Frank H. Kristensen

  • Bruger
  • Indlæg: 1 771
  • Min hane og mig
    • hadstenfjer.dk
Hej Marianne

Nu er jeg ved at være kommet mig over udstillingen og har fået reduceret billederne i størrelse osv. for at kunne blive lagt herind. Er ikke så teknisk så tager nok den lange metode for at få det gjort.

Jeg kunne ikke lægge dem i det album du har oprettet så indtil da ligger de i mit galleri. Hvis nogle skulle have interesse.

Fik ikke så mange af Maranudstillingen af manglende tid simpelhen. Så håber folk kan bære over med mig.
Opdræt af følende:
Danske Parykker i Røde og Gule

Med venlig hilsen
Frank H. Kristensen

Offline MartinGreen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 1 241
Super gode billeder, Frank!
Medlem af: Danmarks Fjerkræavlerforning for Raceavl, Næstved Fjerkræklub, Sussexklubben & Landsklubben for Orpington.
Tidligere sekretær i Næstved Fjerkræklub, er nu kasserer.
Har haft: Dværg Sussex - Hvid/Sort Columbia, Store Orpington - Gul & Dværg Orpington - Sort.

Offline Storm-Olsen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 023
Dejlige billeder, men kan det passe, at du slet ikke har brugt tid på at tage billeder af dine mookeer?

Offline Tanja S.B.

  • Bruger
  • Indlæg: 2 098
Tak for dejlige billeder, Frank /o

Sikke mange lækre ænder, er utrolig fristet ::) Men især lagde jeg mærke til en maran-smuksak med 97 point på kortet *p
Mvh. Tanja :)
Maran (sort-kobber og blå-kobber)
1,4 serama (børnenes)
+ diverse

0,1 kleiner münsterländer, 1,2 katte, 2,0 banditter

www.racefjerkrae.dk
www.orpington.dk
http://maranklub.dk

Offline Marianne Vedel

  • Hønemor
  • Administrator
  • Indlæg: 15 304
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Tak for billederne, Frank /o
Jeg vil gøre, som du foreslog i PM, nemlig flytte dem til udstilllingsalbummet.
Mht. størrelsen, skulle du tage at bruge Jupload, når du uploader, så behøver du slet ikke tænke på størrelsen.
Skulle du have brug for at ændre størrelsen, har Finn på et tidspunkt fundet et lille genialt program, hvor du bare højreklikker på alle de billeder, der skal ændres, og så i et lille pop-up vindue vælger "Resize" + størrelsen, og tadah... alle er ændret med et hug, samtidig med at de originale billeder er bevaret i samme folder.
http://fjerkrae.dk/prod/index.php?topic=4408.msg38379#msg38379
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Søren Roager

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 340
Sikke dog en flot Barnevelder hane ;)
« Senest Redigeret: 29 November , 2012, 12:51 Fra Søren Roager »
Med venlig hilsen

Søren

Brun sort dobbeltrandet Barneveldere i stor
Mørkebrune Barneveldere i dværg

www.barnevelder.dk
www.hadstenfjer.dk
www.racefjerkrae.dk

https://www.facebook.com/#!/groups/600818969971561/

Har du Barneveldere eller påtænker at blive Barnevelder-ejer?
Så skriv til Ingrid på ingridlarsen@mail.tele.dk og få et gratis prøvemedlemsskab i Barnevelder-klubben!

Offline Tanja S.B.

  • Bruger
  • Indlæg: 2 098
Ja, ham lagde jeg også mærke til, Søren. Hvem der bare havde sådan en fin fyr ;)
Mvh. Tanja :)
Maran (sort-kobber og blå-kobber)
1,4 serama (børnenes)
+ diverse

0,1 kleiner münsterländer, 1,2 katte, 2,0 banditter

www.racefjerkrae.dk
www.orpington.dk
http://maranklub.dk

Offline Frank H. Kristensen

  • Bruger
  • Indlæg: 1 771
  • Min hane og mig
    • hadstenfjer.dk
Jeg skal prøve at se hvad jeg kan gøre næste gang. Er ikke så teknisk og skal have alt vist for at finde ud af det. Så må vel prøve mig frem.

Ja jeg brugte desværre ikke tid på at tage billeder af mine Mookee, da jeg manglede tiden og kunne tage af dem senere. Har lidt herhjemmefra der måske vil kunne bruges og må da hellere også få lagt et billed op af publikumsfavoritten.

De to første billeder er af gæsternes valg ud af alle katalognumrene. Nederst er bedste due i en noget ung udgave, men det eneste jeg lige har til rådighed af ham.
Opdræt af følende:
Danske Parykker i Røde og Gule

Med venlig hilsen
Frank H. Kristensen