Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Billige varmelamper  (Læst 6696 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline ina.....

  • Bruger
  • Indlæg: 5 862
  • Konen med de ternede sutsko
Billige varmelamper
« Dato: 24 Februar , 2008, 12:44 »
Hvis nogen lige står og mangler en varmelampe, så er her en billig mulighed, så længe firmaet har varen på lager.

http://www.dan-egtved.dk/Produkter/Tilbehor_Agro_Teknik/Ovrige_produkter/Restsalg/restsalg.html <L <L
Venlig Hilsen INA


En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Thomas Poulsen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 304
Sv: Billige varmelamper
« Svar #1 Dato: 24 Februar , 2008, 13:13 »
Ved du hvad porto prisen er på lamperne ?


Offline ina.....

  • Bruger
  • Indlæg: 5 862
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Billige varmelamper
« Svar #2 Dato: 24 Februar , 2008, 13:25 »
nej Thomas det gør jeg desværre ikke, jeg bemærkede bare lige lamperne, da jeg var inde på siden i anden anledning.

Det er klart at hvis forsendelsen overstiger den alm. købspris, så kan det jo ikke betale sig.
Venlig Hilsen INA


En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Jane Maibritt Petersen

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 25
Sv: Billige varmelamper
« Svar #3 Dato: 17 ſeptember , 2008, 14:00 »
forsendelsen koster 45 kr... så det er da ok, har selv lige bestilt en varmelampe derinde ...

Mvh
Jane

Offline Søs, Tisted

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 727
  • Søs, Tisted
    • Tisted
Sv: Billige varmelamper
« Svar #4 Dato: 17 ſeptember , 2008, 14:49 »
Med risiko for at afsløre min uvidenhed <J, vil jeg lige høre om, der er nogen, der ved, hvordan den der spareknap fungerer ??? ???
Søs, Tisted, 9510 Arden

Stor hvid/sort brahma, stor gul silke, stor lys sussex,  1,1 moskus ænder, 1,2 cocker spaniel, 1,2 maine coon, skotsk højlandskvæg, diverse alle mulige andre dyr

Offline ina.....

  • Bruger
  • Indlæg: 5 862
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Billige varmelamper
« Svar #5 Dato: 17 ſeptember , 2008, 14:59 »
Den sætter varmen ned og forbruget tilsvarende ned, jeg bruger det til at vende kyllerne fra, eller hvis der er varmt i rummet.
Virker fint
Venlig Hilsen INA


En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Søs, Tisted

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 727
  • Søs, Tisted
    • Tisted
Sv: Billige varmelamper
« Svar #6 Dato: 17 ſeptember , 2008, 15:03 »
Tak for det hurtige svar
Søs, Tisted, 9510 Arden

Stor hvid/sort brahma, stor gul silke, stor lys sussex,  1,1 moskus ænder, 1,2 cocker spaniel, 1,2 maine coon, skotsk højlandskvæg, diverse alle mulige andre dyr