Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: vetilation  (Læst 11936 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

FC-Søvind

  • Gæst
Sv: vetilation
« Svar #30 Dato: 09 Februar , 2012, 19:23 »
;D   Fedt ;) og hvis man så var slanke-doktor, så kom der gang i butikken ;D
Effektiv slankemiddel, med kun omvendte talerkener. Det er ikke store portioner der kan øses os :D

Nå det var herfra: spøg og skæmt afdelingen ;D

Du er jo ikke mindre end genial Rudy, årets slankekur, vi to kommer sgu til at tjene penge nu...

FC-Søvind

  • Gæst
Sv: vetilation
« Svar #31 Dato: 09 Februar , 2012, 19:44 »
Hej igen  ;D

Nu er jeg jo heller ikke ved at opfinde rugemaskinen. Men alt kan jo forbedres efter min mening  /o Og det skal ihvertfald afprøves. Det er jo så heller ikke værrer end at jeg bare kan vende blæseren hvis det ikke virker  /o

Jeg kan godt forstå du vil prøve tingene anderledes og er nysgerig, ellers var der intet der hed udvikling.
Men jeg har igen og igen talt for at det mange gange kommer til at ligne dyremishandling og det synes jeg altså man skal ha´ med i sine overvejelser.

Offline michael m

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 231
Sv: vetilation
« Svar #32 Dato: 09 Februar , 2012, 19:59 »
jo ser hans svar ved ikke lige om det er på denne her tråd jeg skal beskriv det men vil prøve mit køleskab er ca 1 meter x 50 indvendig jeg vil en kasse på60x45 den vil jeg stille ind i køleskabet jeg vil lave en låde med glas i så jeg kan se ind til æggene for oven i køkeskabet har jeg 2x60 wat varmekilde skal jeg nu bore to huller i min trækasse til min mølle så den kan smide luft ned i kassen og så bore et hul i vær side i bunden af kassen så luften kan komme ud igen og blive varmet op igen ?
de der trærugemaskiner har de ikke kun huller for oven til luft mener der sidder en på vær side men ingen forneden vel?

kyllingesalg

  • Gæst
Sv: vetilation
« Svar #33 Dato: 09 Februar , 2012, 20:02 »
de der trærugemaskiner har de ikke kun huller for oven til luft mener der sidder en på vær side men ingen forneden vel?
Hej igen  ;D

Tror lige du skal prøve at se det her igennem http://www.duckboat.dk/forum/viewthread.php?forum_id=8&thread_id=139

Offline michael m

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 231
Sv: vetilation
« Svar #34 Dato: 09 Februar , 2012, 20:21 »
Hej igen  ;D

Tror lige du skal prøve at se det her igennem http://www.duckboat.dk/forum/viewthread.php?forum_id=8&thread_id=139
det da nogle fine billeder af hans maskine det er da til og se hvordan den er bygget op