Forum > Hønsehuset
Lys i hønsehuset
Børge Bech Jensen:
Jeg har faktisk fundet en sådan lysdæmper
Firmaet L & S Dantræde har en i deres katalog.
Den er ikke helt billig, men på den anden side er det jo også en engangsinvestering.
Her lige et udklip fra deres katalog, hvis du vil se hele deres varesortiment skal du klikke ind på deres katalog her: L & S Dantræde Katalog
Der er vist nok noget med, at hvis man bruger energisparepærer, så skal man huske at købe en type der kan dæmpes.
helle skøtt:
Det kan altså gøres billigt. Manden, der byggede mit hønsehus, byggede to lampe-bumbum-fødder?! med hvert sit ur.
Jeg har i år investeret i en rigtig almanak, og dér kan jeg dagligt læse, hvor lang tid tysmørket tager. Her. Måske kommer hønsene ikke herfra oprindeligt - men gør jeg det? Så jeg håber, jeg kan ramme præcist nok... ;)
Børge Bech Jensen:
--- Citat fra: helle skøtt efter 07 Februar , 2008, 03:13 ---
Det kan altså gøres billigt. Manden, der byggede mit hønsehus, byggede to lampe-bumbum-fødder?! med hvert sit ur.
--- Afslutning på citat ---
Æhh, kan du ikke lige forklare, hvad to lampe-bumbum-fødder er? Og hvordan virker det?
Bjarne Andersen:
Jeg kan se at lysstyrings anlægene er blevet meget billigere end for nogle år siden.
Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvordan en kalender 2 pære, to tændslukure og 4 ben kan gøre det samme.
Bjarne
Hanne:
@Børge:
;D Bum Bum = øh hvad skal vi lige kalde dem - vi kunne jo kalde dem lampefødder ;D
Navigering
[0] Emneindeks
[#] Næste side
[*] Forrige side