Hej.Ser det er god tone at præsentere sig her på siden.Min mand og jeg bor i en såkaldt generatiosnbolig i 2 etager,med have på ca 1700m2. Her har vi 2 små hønsehuse,med to lige så små volierer (hvis der skulle udbryde fugleinfluenza)
En søn bor også på matriklen med kone,datter 12 år,søn 10år.Det har vi meget glæde af.
Har altid været glad for dyr.For tiden har jeg kochinhøns 1,7 og 0,2 cavalierer_Arbejder stadig som So Su Ass på psyk.hosp.Manden og jeg har i flere år haft en rutine med at flytte i sommerhus fra maj til okt,med hunde og høns,Til sommerhuset huset hører udhus og 8000m2,her går også nogen hunfår om sommeren med lam, så alle nyder det, ikke mindst lammene,der synes det er sjovt at drille hønsene.
I Torshavn går hønsene løs i haven,så den unge faml. er vist glad for at have haven for sig selvom sommeren,Hønsene slider og griser jo,men fordelen er så ,at vi ikke er plaget af dræbersnegle,som naboerne klager meget over.Formoder at hønsene skraber og spiser evt.snegleæg.Godt forår Torgerð