Forum > Opdrætterliste og links

Sølvtegnet Wyandotter Stor/ Brahma Stor

(1/4) > >>

Tina Kinnerup:
Jeg har Sølvrandet/tegnet Wyandotter i stor
Desuden har jeg Brahma i Blå og i sort
Billeder kommer....

Linda Andreasen:
Tina
ER du blæst helt væk eller har du glemt billeder af dine høns  ;) Jeg venter spændt på billedet af dine Wyandotter i stor, tror at det måske var sådanne æg jeg gerne ville ruge ud <: <L

Tina Kinnerup:
Hej Linda,
Ja for det første har jeg ikke fået din kommentar/besked så min profil er nok ikke helt på plads endnu.
Billeder - Tjaa.. dem skal jeg lige have taget først og overført hertil. Jeg havde ellers lagt nogle billeder ind af dem i den gamle portal - de vi havde fotokonkurrence. Men jeg går ud fra at de også er gået tabt da det lukkede. :-\
10/3-08
Idag vedh. det sidste billede som lige er blevet taget.

Linda Andreasen:
Tina
Ja jeg tror at der gå laaaang tid hvis du vil vente på de billeder du lagde ind i det gamle forum <J <D så du må jo nok bare prøve igen.
Vi er et par stykker her på det nye forum som leder efter sølv og guldtegnet wyandotte rugeæg. Var det måske noget du kunne hjælpe os med <+

Susanne Ebbe:

--- Citat fra: Tina Kinnerup efter 06 Marts , 2008, 21:10 ---Jeg havde ellers lagt nogle billeder ind af dem i den gamle portal - de vi havde fotokonkurrence. Men jeg går ud fra at de også er gået tabt da det lukkede. :-\

--- Afslutning på citat ---

Ja Tina, vi håber stadig at vi får udleveret de gamle filer. Men tidshorisonten er noget usikker  <A

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version