Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Hus til ænder  (Læst 2378 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Tove

  • Bruger
  • Indlæg: 319
Hus til ænder
« Dato: 17 Februar , 2015, 07:42 »
Jeg skal til at have et nyt hus til mine 2,2 løbeænder. Hvis min flinke mand ikke kan nå at bygge et, har jeg set, at andre bruger solide hundehuse. Jeg mener også at kunne huske at der var en hjemmeside med nogle gode huse - men lur mig om jeg kan genfinde den!  >:(.,er der nogen, der har links til gode sider?
Brahma i stor, tværstribede plymouth rock, silker, maran, hollandske dværge, 1 hitte-dværg-høne, faverolles i stor,
2 maine coon, 2 siamesere, 1 tervueren/border collie bl., 1 mand, 2 voksne sønner, 2 svigerdøtre, 2 børnebørn (0,2)

Offline kristiank

  • Bruger
  • Indlæg: 2 831
Sv: Hus til ænder
« Svar #1 Dato: 17 Februar , 2015, 15:33 »
jamen tove du køber da bare en palle mursten og går igang

Offline Raziel

  • Bruger
  • Indlæg: 2 759
    • Hobbydyrenes blog
Sv: Hus til ænder
« Svar #2 Dato: 17 Februar , 2015, 15:51 »
Kunne det være denne side med bl.a. hundehuse, du efterlyser http://woodnordic.dk/
Mvh. Pia - www.hobbydyrene.blogspot.dk
5 kaniner - 3 katte - 2 marsvin - 1 kornsnog - 1 leopardgekko - mus til foder.
Blandet hønsehold med forskellige racehøns og blandinger.

Offline Tove

  • Bruger
  • Indlæg: 319
Sv: Hus til ænder
« Svar #3 Dato: 18 Februar , 2015, 07:58 »
Ha! Kristian  ;). Og jeg tror sørme, det er woodnordic  :). Så hvis det ikke snart sker noget på husbyggefronten, så er det nok det, jeg ender med
Brahma i stor, tværstribede plymouth rock, silker, maran, hollandske dværge, 1 hitte-dværg-høne, faverolles i stor,
2 maine coon, 2 siamesere, 1 tervueren/border collie bl., 1 mand, 2 voksne sønner, 2 svigerdøtre, 2 børnebørn (0,2)