Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Oplysninger om kampagner og arrangementer  (Læst 17599 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Finn Jensen

  • Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Indlæg: 7 840
    • Dansk Fjerkræ Forum
Oplysninger om kampagner og arrangementer
« Dato: 04 April , 2008, 17:53 »
Kun opfordringer til lovlige kampagner og arrangementer. Ulovlige vil blive slettet.
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline ina.....

  • Bruger
  • Indlæg: 5 862
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Oplysninger om kampagner og arrangementer
« Svar #1 Dato: 06 April , 2008, 00:50 »
http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/nyhedsbrev.nsf/0/2E1DAE728E507073C125741A004AD4C2?opendocument&id=B714DE4E17A6C278C12573620007219F&editkey=NOTR-77EL9C
Klik på ovenstående link!
Her kan man skrive under på Dyrenes beskyttelses kampagne, til fordel for søerne der ikke kan røre sig og ikke selv kan nusse deres grislinger.
Venlig Hilsen INA


En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Annette S.

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 938
Sv: Oplysninger om kampagner og arrangementer
« Svar #2 Dato: 06 April , 2008, 09:17 »
@ Finn: Bare lige et uddybende spørgsmål - hvordan skelner man egentlig mellem "lovlige" og "ulovlige" ?<J

@ Ina: Ja, jeg har også været "forbi" for at sætte min underskrift. Jeg bliver helt dårlig, når jeg ser de der billeder af de skrækkelige forhold, vi byder grisene bare for, at vi kan sætte tænderne i en billig flæskesteg  :-[
Mange hilsner
Annette Søndergaard

1.5 Dværgwyandotter, 1.1 Islandsk Fårehund og 1.0 lille kat

Offline Finn Jensen

  • Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Indlæg: 7 840
    • Dansk Fjerkræ Forum
Sv: Oplysninger om kampagner og arrangementer
« Svar #3 Dato: 06 April , 2008, 09:39 »
Ulovlige vil være opfordringer til at lukke mink eller ræve ud eksempelvis eller andet i samme stil. Lovlige vil så være kampagner eller aktioner som ovenstående. Der er sikkert ingen her der vil lave sådan nogle ulovlige kampagner, men bare for at gøre det klart fra start.
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Berit

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 2 537
  • Må i alle have en dejlig dag.
    • teckels-punch
Sv: Oplysninger om kampagner og arrangementer
« Svar #4 Dato: 06 April , 2008, 13:36 »
Jeg har også været forbi med en underskrift, jeg er enig at der sker de mest grusomme ting med det dyr vi omgåes, og med dem vi skal spise, og det skal stoppes, jeg tænker også på de stakkels ræve der går i trådbuer, ja jeg ved godt at vi hønsefolk ikke er så glade for ræven, når den tager vores høns, men jeg synes det er et meget flot dyr, og har også ret til at blive behandlet ordentligt, jeg har set billeder i et blad, hvor ræve gik i trådbuer, og ingen kød eller pels havde på deres ben, det kan man ikke byde dyr.
Hilsen
Berit :)
Allways look on the bright side of life :D

Men er ejer af  2 guld t-shirte

Offline Annette S.

  • Passiv bruger
  • Indlæg: 938
Sv: Oplysninger om kampagner og arrangementer
« Svar #5 Dato: 06 April , 2008, 17:02 »
@Finn: OK, så er jeg med  :)

@Berit: Puha ja, også stakkels ræve. For et par år siden fik jeg et par lækre, lækre sælskindsvanter kantet med blåræv, og jeg må indrømme, at jeg er helt flov, når jeg tager vanterne på. Faktisk er det sådan, at jeg efterhånden slet ikke går med dem, jeg føler mig bare ikke godt tilpas med dem på  :-[
Mange hilsner
Annette Søndergaard

1.5 Dværgwyandotter, 1.1 Islandsk Fårehund og 1.0 lille kat