Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Webinar omkring stalddørssalg  (Læst 15249 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Finn Jensen

  • Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Indlæg: 7 840
    • Dansk Fjerkræ Forum
Webinar omkring stalddørssalg
« Dato: 24 Februar , 2018, 12:40 »
Hvis du går og tænker på at ville lave stalddørssalg af æg og/eller fjerkræ, så er her muligheden for at høre mere om det.

Frit Fjerkræ afholder et webinar, et online seminar omkring stalddørssalg mandag 5. Marts fra 19.30. Det kan ses direkte på YouTube hvor du også har mulighed for at stille spørgsmål.
Kan du ikke lige se det på det tidspunkt, så kan du se det senere.

Tilmelding for medlemmer af foreningen Frit Fjerkræ på dette link.
https://frit-fjerkrae.dk/bliv-medlem/webinartilmelding/

Hvis du ikke lige er medlem, så kan du hurtigt blive det. Kontingent 50 kr/år
https://frit-fjerkrae.dk/bliv-medlem/


https://frit-fjerkrae.dk/2018/02/22/webinar-omkring-stalddoerssalg/
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Margrethe

  • Bruger
  • Indlæg: 399
Sv: Webinar omkring stalddørssalg
« Svar #1 Dato: 05 Marts , 2018, 23:17 »
Det webinar var ret interessant og en ny måde at formidle på. Det vil jeg skrive mig bag øret. Måske kunne vi bruge det på klubbais...

Offline Finn Jensen

  • Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Indlæg: 7 840
    • Dansk Fjerkræ Forum
Sv: Webinar omkring stalddørssalg
« Svar #2 Dato: 06 Marts , 2018, 07:52 »
Tak. Vi har ikke prøvet det før, så det var lidt spændende hvordan det faldt ud og blev modtaget.

Det er en måde at komme ud til en større geografisk kreds på en hurtig måde. Det er selvfølgelig ikke helt det samme som at mødes
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Margrethe

  • Bruger
  • Indlæg: 399
Sv: Webinar omkring stalddørssalg
« Svar #3 Dato: 06 Marts , 2018, 09:03 »
- Ja hvis jeg ellers kunne stave, ville jeg have skrevet på "klubbasis". Nå men jeg synes det fungerede rigtig godt, og netop: Når muhammed ikke vil, eller kan  komme til bjerget, kan bjerget på den måde komme den anden vej. Men jeg har nogle spørgsmål. Er det kompliceret at sætte op? Hvad koster det? Hvad kræver det? I var tre til at styre showet. Skal man være det for at det fungerer med alle funktioner som at modtage de indsendte spørgsmå og kommentarer eller hur?

Offline Finn Jensen

  • Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
  • Indlæg: 7 840
    • Dansk Fjerkræ Forum
Sv: Webinar omkring stalddørssalg
« Svar #4 Dato: 06 Marts , 2018, 17:35 »
Det er ikke kompliceret at sætte op, men det er en god ide at øve sig inden. Det er faktisk gratis på den måde vi gjorde det.
Vi brugte YouTube og Google HangoutsLive. Foreningen Frit Fjerkræ er godkendt som en NGO, en nonprofit organisation, så vi kan faktisk streame i 8 timer i streg. Jeg tror der er en strammere begrænsning hvis man ikke er en NGO, men stadig gratis.

Det er en fordel at være mindst 2, men en øvet tror jeg godt kan være alene. Hvis du er interesset, så kan vi godt lave en test-session. Det kræver bare at du har en PC, mikrofon og måske webcam. Det skal være PC, du kan ikke styre det fra en tablet  (vi har prøvet), men du kan godt streame, jeg tror at Claus var fra en tablet i går.
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Margrethe

  • Bruger
  • Indlæg: 399
Sv: Webinar omkring stalddørssalg
« Svar #5 Dato: 06 Marts , 2018, 20:21 »
Tak for tilbuddet. Jeg vil først lige have fyldestgørende svar fra de andre om de ønsker, jeg går i gang med at sætte det i værk - med den forventning, de selv kommer lidt ind i kampen...