Flyttede til Luxemburg for snart 16 år siden, og boede de første par år inde i selve Luxembourg by. Efter ca. 2 ½ år flyttede vi til Waldbillig, en skøn lille landsby 28 kilometer fra hovedstaden. Et 200 år gammelt hus, med masser af plads til os og alle de dyr der efterhånden er løbet til. 3 golden Retriever, kat, fugle, kaniner, fisk og så selvfølgelig høns er det blevet til op gennem årene. Hønsene kom til efter en rejse i Vietnam, hvor vi i bogstavliste forstand, havde høns rendende rundt mellem benene konstant. Vi syntes det var nogle spøjse små skabninger, og da vi havde et gammelt hønsehus i forvejen, som på daværende tidspunkt ikke blev brugt til nået, tog det os ikke lang tid før det var bestemt, at vi skulle have høns. Vores hønsegård består i dag af 6 Sussex, 14 italiener og 3/2 blandinger.
Jeg var tidligere frisør, men stoppede to år efter vi fik huset, og helliger mig i dag det glade landmands liv. Vi rejser en del, helst til varmere lande, og af hobbyer kan bla nævnes have, dyr, natur, fotografering og computer.
Det er så dejligt at dette forum fortsætter. Ikke bare er der masser af gode råd at få, men det er også en hyggelig måde for mig, stadigvæk at have en forbindelse til Danmark.
Glæder mig til en masse timer med jer alle samme.