Det ser ikke ud som om kyllingerne er efter hinanden, tvært imod var der nogle af dens søskende, der lagde sig ved siden af den, når den hvilede sig, og nogle der nussede den med næbbet.
Det vildeste, der sker mellem kyllingerne, er at de stjæler lækkerier fra hinanden
; på det punkt ligner de vist andre børn og kyllinger.
Jeg har ingen anelse om, hvordan den har skadet benet. Jeg ved heller ikke helt, hvad der er sket med benet, for jeg har ikke haft den i hænderne, men kun set det på lidt afstand, for jeg vurderede, at jeg ville skade den mere ved at forsøge at fange den, og så vidt jeg kunne se, var der sårskorpe, resten af benet var fint lyserødt.
Men jeg tror (og håber), at hvis bare den er nogenlunde mobil, og der ellers er tilgængelig mad og drikke, så skal den nok komme sig igen.
Jeg kikker først til dem om en times tid, men jeg håber på det bedste.
Man må jo også sige, at kyllingerne af og til får en hård medfart af de voksne, utilsigtet ganske vist, men det er sket mange, mange gange, at en af kyllingerne er blevet trådt på af de voksne, eller at den er blevet sparket godt bagud, når de har skrabet i underlaget. Det tager de åbenbart ikke skade af. De er faktisk ret seje